Dr guet Hirt

Gruess, erbrych
Moderator: firebird
Schoham hat geschrieben: Dörf i Di froga, was für Di dar Stecka und Stab bedüta dued?
sugi hat geschrieben:Ich wundere mi es bitz, wiä Mänsche (etz du erbrich) wo nonig Gebruuch gamacht hend, WAS eigentli Jesus für üs ta het, chönt devo Singe...
Es chunt demna ja nid ganz ussem Herz..
Mir chunt das nume chli komisch ie....
Aber ich gsehs etz mal so..wieder en chliine
Schritt nächer zum Chrischtetum![]()
dHoffnig bestaht immer no
erbreich hat geschrieben:Wär liebt isch us Gott gebore u kennt Gott.
alegna hat geschrieben:Au öbber wo überhaupt aber gad gar nüt vo Gott wet ghöre no wüsse, isch fähig zur Lieäbi!
erbreich hat geschrieben:Genauso isch ou öpper wo vo Gott ganz Huffe wott ghöre u läse u gloubt z'wüsse ou fähig zur Lieblosigkeit...
erbreich hat geschrieben:Wär liebt isch us Gott gebore u kennt Gott.
alegna hat geschrieben:erbreich hat geschrieben:Wär liebt isch us Gott gebore u kennt Gott.
das gsehn i anders, jede Mänsch isch vo Gott gschaffe worde, aber us Gott gebore si, isch nomal öbbis anders und ich glaube Du weisch genau was ich damit meine![]()
Schoham hat geschrieben:Drum isch nid immer, guets tue, liebi. E zrechtwiesig chan viel meh liebi sie.
Der Stäcke u dr Stab gseh nig aus Gottes Hand.
alegna hat geschrieben:erbreich hat geschrieben:Wär liebt isch us Gott gebore u kennt Gott.
Nöd ganz meini oder? Au öbber wo überhaupt aber gad gar nüt vo Gott wet ghöre no wüsse, isch fähig zur Lieäbi!
en lieäbe Gruess
alegna
erbreich hat geschrieben: Aber ds würkleche Läbe cha nid beloge wärde, es zeigt sich i dr konkrete Situation immer rächt klar, wär Liebi u Vergäbig läbt u wär statt desse Lieblosigkeit u Achlag.
Zurück zu Schwyzerdütsch Forum
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste