Brot mit Baumnüss! Bedienet eu

Moderator: firebird
sugi hat geschrieben:Wer isst eigentli bi eu dihei sMugeli? Bi eus bin ichs![]()
Ich liebe Rinde..!!!
sugi hat geschrieben:Aso ich has vo minere Muetter und
diä chunt vo det hinde
alegna hat geschrieben:sugi hat geschrieben:Wer isst eigentli bi eu dihei sMugeli? Bi eus bin ichs![]()
Ich liebe Rinde..!!!
Hey sugi, gits denn no öbbis bessers als dä Heuel????
Ich liäbe au Heuel und Rinde, früehner ha i amel drum ume gsuuget und maches hüt no![]()
Grüessli
Schoham hat geschrieben:Im Gegateil - morn sinds sage und schreibe 27 Johr her sid mir eus für ewig ananand hend bunde.
alegna hat geschrieben:Schoham hat geschrieben:Im Gegateil - morn sinds sage und schreibe 27 Johr her sid mir eus für ewig ananand hend bunde.
Ja Schoham
ich dänk im Name vom gsamte Rosinliclup, dörf ich Dir gratuliere zu Dim Hochsigstag![]()
![]()
Alles gueti Wiiterhin und Gottes Säge a Eu beidi
sugi hat geschrieben:Lass di umarme liebi Schwöschter
sugi hat geschrieben:Ja ich weiss, meh chönt au meine..als obs di gröschti Lascht wär, ich meine etz Kinde..HAHAHA
alegna, wiä alt sind dini Chind?
sugi hat geschrieben:Hej, ihr Rosindli-Fans!!
........
Ich ha dänn aagfange a mim Maa umschüpsle und rüttle..bis er verwached isch!
Woner dänn ändli mal en Ton gseit het, hanem gflüschteret! Bät bitte für mich..mis Herz!!
Und so het min Maa es churzes aber intensivs Gebät im halbschlaf nach ufe gschickt.. Woner Amen seit, frögt er mich; hesch dän es stächä? Und eh ich ihm e Antwort geh han, isch eifach dä ganzi Schmerz vodä eint Sekunde uf di ander wäg gsi.. Ich weiss au nid, wiä churz das das gange isch, womer scho wieder im Tüüfschlaf gsi sind!
.......
sugi hat geschrieben:alegna..ich chume hüt zu dine Berge..gange goge en Brate hole!
Min Maa het Kurs! Und ich mach etz mit mim Vierbeiner en Usflug..!!
Wänd das liesisch und ich aber scho wäg bin, und du dänksch, he, dän chönte mer eus doch husch träffä..
sugi hat geschrieben:Was um alles idä Wält erschreckt dich nume a däm Netzbrate!!
Bisch en Vegi..![]()
alegna hat geschrieben:sugi hat geschrieben:Was um alles idä Wält erschreckt dich nume a däm Netzbrate!!
Bisch en Vegi..![]()
Nei, aber dä isch so nöd würkli guet, chli fettig und da han ich nöd gern![]()
Also vill Spass, and Slow down Take it easy
sugi hat geschrieben:Also vill Spass, and Slow down Take it easy
Mal gugge..vllt lahni mi mal provoziere..fahre ja hine ume..![]()
Zurück zu Schwyzerdütsch Forum
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste