Jo alegna ich ha mal ä sonigä begabigs tescht gmacht,dazumal no im ICF Basel.
Aber weisch was!? ich stell äbä au do fescht das Gott eus äu duet verschidä bruchä,und oft ganz andersch as mir eus das amä dänkä
bischbiel:
T Jünger Jesu zbs tr Perus jo und t Söhn wom zebedäus,die wäre lut amänää Gabä Tescht,Fischer für t Gmeind wordä (hättä ev tlüt mit ässä versorgt

,Und Jesus, jo er hätt Türä,und Fänschter,uzw für t Gmeint gflickt
Jesus got uf eusi Begobigä i das isch scho so,aber lueg Jesus het ganz normali Hanwärker und Büezer,zu Aposchtlä,Phrofetä,Lehrer,unzw gmacht.
Und Weisch worum?!
Tr Geischt Gottes isch unabhängig,vo unsärä begobigä,er het so z sägä eigeni Begobigä wo är in Eus inä legt

Das heisst nit das Jesus unseri veikeitä nit i beziet,ABER ER isch nit dra bundä
Und so hämmer ä Paulus(Zältmacher,also Hanwärker)wo Aposchtel wordä isch,ä Petrus ä Fischer (also au ä Hanwärker) wo Aposchel wordä isch,und ebä Jesus tr Zimmerma,wo aber nur am anfang Zimmerma isch gsie,und lueg wer isch er Gsie

Gottes Sohn.
Glaub mir Gobä Teschts chönä guet sie aber,wenn ä Gschtudiertä,oder ä Theolog,öder öber wos Biebel semer gmacht het numä bi eus dörf Brädigä isch das eigentlich gar nit Bieblisch,und tr Handwärker jo dasch klar dä Bäschtelet am Gmeini Huus ummä.Nit so bi Gott
Weil wie Gseit Jesu geischt,us mensche oft öbis völlig neues macht,und Gobä innä leit wo mä am afang gar nit kennt hett.
T Biebel isch über voll mit Sötigä Menschä,Tr Mose,Tr Joseph ,Tr David,Tr Abraham,t Ester. all die sind konkret öbis anderes wordä als das wo lut Begobig,und feikeit wer tinnä glägä.Dasch ebä Gottes Humor als 1,und alls 2,Damitt der Mensch sich sälber nit cha rüemä,und sich uf sich sälber öbis i Bildä.