Swiss Christian Hip-Hop Jam

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Re: Swiss Christian Hip-Hop Jam

Beitragvon wdani » Mi 8. Feb 2006, 13:20

@casseL

hehe jo ok das mit em nit verstoh hesch rächt! und hätsch vilicht eh e chli z lang zum ineschribe! ;) nei seich!

ehmm jo das chan isch scho dorum hani das mit em datum au gschribe kha! das me mir es paar git und das ich nacher s beste cha uswähle! und wen das halt nit got machi den scho es datum, khei angscht :] tschegsch wieni mein? jo es isch scho schwiriger im forum, aber mecha glich no *chlini* sache find ich jetzt.

also schribet mr im P oder peer mail viel datums! :]

@deiGi jo du, den gisch doch au mol es paar datums den chasch vilicht au mitrede. mol luege.

be blessed! and cya!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon wdani » Mi 8. Feb 2006, 13:21

@casseL

hehe jo ok das mit em nit verstoh hesch rächt! und hätsch vilicht eh e chli z lang zum ineschribe! ;) nei seich!

ehmm jo das chan isch scho dorum hani das mit em datum au gschribe kha! das me mir es paar git und das ich nacher s beste cha uswähle! und wen das halt nit got machi den scho es datum, khei angscht :] tschegsch wieni mein? jo es isch scho schwiriger im forum, aber mecha glich no *chlini* sache find ich jetzt.

also schribet mr im P oder peer mail viel datums! :]

@deiGi jo du, den gisch doch au mol es paar datums den chasch vilicht au mitrede. mol luege.

be blessed! and cya!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon casseL » Mi 8. Feb 2006, 14:04

@dwani
Oder vielleicht wärs schlauer, wenn du 3 Dates angeben würdest und wir dir schreiben, an welchen/m es uns geht??!:/

Weisch, süsch gits es henä chaos, wenn jedä vo Februar bis Mai alli Dates häreschribt, woner cha?!

@Deigi, du bist dabei!! ;o)
Wer einem eine Grube gräbt, ist ein A…Asozialer!!
casseL
Newcomer

Beitragvon deiGi » Mi 8. Feb 2006, 17:35

guete obe zämmä!

für was bruchet ihr genau datene?! es datum zum mol zämmä sitze?!

@cassel: ;o) ouh, das isch jo meega lieb vo dir =) merci! und ebbe...dr stiif würd au mitmache, wenns okey isch?!

deiGi
Newcomer

Beitragvon wdani » Mi 8. Feb 2006, 20:24

@deiGi

sicher ischs oke! :))

@casseL

also meinsch du weni den nit weiss weles datum vo wäm isch :? :] also easy cha scho 3 datums mache! nur, we die den nit gönd muesi wider und so, wäge däm meini z.b. aber isi suech mr es paar use! nur sam oder suntig :] :D

cya! be blessed!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon deiGi » Mi 8. Feb 2006, 21:41

hehe, okey ;)
isch guet...
@wdani: bisch du de wo in rhyfäldä ind jg chunnt?!
und muesch du es datum abmache, wo mol zämmä khockt wird um das ganze z´aluege?!
schöne obe no and gby all
grüessli deiif
deiGi
Newcomer

Beitragvon promesse » Mi 8. Feb 2006, 21:59

Fett,fett was do abgot!

Ich finds voll abgfahre wie Gott au rappers zämme schweisst.

Hey Hey Danny ich wünsch dir Gottes Big blessing bi allem wo de machsch do für de jam und a dim arbeitsplatz.
Ich wünsch das natürlich au allne anderne!!

Gott lebt und ich denk er het no vieles vor mit jedem einzelne vo do!!

Und nur so nebebi:

Es giit unter uns keini schlechte oder z´jungi rappers,denn mir tüend uns jo niit mit dr Welt vergliche.
Mir hend jo himmlischi lirycs, wo vo Gott kömme!
Also jungs wemmr stark bliibe au wenns vilicht schwirig wird.
Mir sind jo eh uff dr sieger siite, dorum ka uns kei weltliche rapper disse!!

Mit Fette rapgruess eure Promesse God bless you all
promesse
Newcomer

Beitragvon wdani » Do 9. Feb 2006, 20:04

@deiGi

es datum um dä event e chli me chöne z bespräche, vorbereite und plane und so. also fals du wilsch debi si mit organisiere und so ;)

@promesse, messi viel moll!! chani guet bruche! :)) und zum räscht wo de gschribe hesch sagi nu d 2 wort! *aight!* und AMEN!! :) be blessed@all! Däni
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Sa 18. Feb 2006, 16:14

year... mached was... de promese het was gfestylet i au :D aber i ha gad de recorder ihgmacht woni am worshipe gsi bi den het sich da ergeh... sorry wege de qualität isch au nu en freestyle HIER

ok... weni ihr wend feedback geh :D da find i immer guät aber konstruktiv bitte i ghör nöd gern du bisch schlecht und ka begründig :D

und dani wo sind die date???

edit: link: i hof er goht http://groups.msn.com/0tpgt92cu5mqggh4qq88rqev37/files/ms%2Dly%20gh%C3%B6red.mp3
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Sa 18. Feb 2006, 16:25

@ms-ly me chas leider nit öffne! :(

also ich ha r mol die dte usdänkt : 25.2, 4.3, 11.3 und war übere nomitag, was meinet dir? wo mrs mache weissi nit, in dr mitti für alli wär guet! do müeste dir mir aber no sage wo dir wohne. lg and be blessed! :]
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Sa 18. Feb 2006, 16:36

25 und 4te sind guät aber am 11.3 isch s w4c konzert :D

de link bini am flikä
und i wohn im tg (romanshorn) züri wär ok, wär mer au glich nöcher, i wür au uf baselcho aber nu weni chönt mit em gleis 7 frahre und den bi eim vo eu penne
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Sa 18. Feb 2006, 16:46

a däm knzärt bini vilicht au ;)

er got immerno nit! dr link! leider... lg gby!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon deiGi » Di 21. Feb 2006, 16:40

hey ciao zämmä

@wdani...die datene findi grad chli churzfristig! findi au nid guet, will denn viel no ferie hei und in de ferie sind, wie z.b. au grad ich!
was meinsch mit ändi märz?! oder afang april?!
wer besser findi!

god bless you all
greetz deigi
deiGi
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 21. Feb 2006, 18:54

ibi de meinig das de event vor em summer MUÄ statt findä!!!!!

i hof würkli dases entlich vorwärts goht! i frog mi langsam öb da würkli da isch wo i druf gwartet ha.

Übrigens käned ihr fla.vorFest?? und crossoverchurch?

übrigens fänd is cool wen ihr amels chly schneller antwortet da isch jo ka forum ;) gäbed eues läbe uf und verlügned eu selber!!!
da wird nöd eifach en spass, da wird harti arbeit me chunt nöd eifach so ä scho usgführti vision über. leider 8-) gel promese, leider nöd.
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Di 21. Feb 2006, 20:36

Hey kolegos

was got do ab!!

Wenn isch das zügs emol klar,ich sött scho jetzt wüsse und plane könne!! Nei nei will nit stresse das isch e witz gsi!!

Mir sötte aber scho langsam vorbereite,weil sunscht ich weiss wies isch,am schluss het niemerts me luscht und dorum wemer nit nur rede sondern au derhinter go.Ok?

glg promesse

Genau mister ms-ly du hesch recht es isch harti arbeit.

promesse
Newcomer

Beitragvon promesse » Di 21. Feb 2006, 20:41

hey ms-ly was hesch du genau mit dr vision gmeint?
wie meinsch kei usgfüerti vision?

promesse
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mi 22. Feb 2006, 12:30

i mein du chunsch nöd ä ziel über wo scho erreicht isch... aso dis label stoht nonöd ;)

de promese will nöd stresse, ich will stresse. Mached e chly vorwärts. Date here! und ab gehts...
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon casseL » Mi 22. Feb 2006, 19:45

hey!!
ms-ly, naja, ich denke, es wird wohl gegen Weihnachten statt finden, wenns überhaupt statt finden wird!??
Es ist nicht wie ein Grillabend, wo man die fertigen Würste einkaufen kann und den Ablauf planen und die Flyer rausgeben.

Hier muss man Anfragen, planen, evtl. Texte schreiben, beats auftreiben und sich finden. Das ganze muss geplant und durchdacht sein und die Werbung sollte genug früh rausgehen, dass heisst, wir bräuchten in 3-4 Wochen bereits Flyer und das finde ich unrealistisch! :/ Will keine Spassbremse (geile usdruck*g*) sein, aber so seh ich das!

Es sollte wirklich vorwärts gehen! Dani-Feuer-unter-dem-Arsch-mach!! ;) Bring 3 Dates, man sagt, wann, und wer kommt, der kommt, wer nicht der nicht!?
Heisst ja nicht, dass man nicht mitwirken kann, sondern evtl. nur, dass man nicht im Kernteam ist??! :/

Let´s go!!
Aloha
casseL
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Do 23. Feb 2006, 12:48

jo wenn mir so wieter mached den wirds nie statt findä i seg eu da!!! schlofed nöd. Noch wa söled mir trachte??? als erst trachtet nach dem ..........!!!!!

isch da nöd riech gottes wo mir baued??? giz öpis wichtigers??? für mich nöd!!!

i muä drüber bette aber i bi mir nüm sicho ob i i dem event cha ih mini beruäfig ihnä cho. wil ales ander isch zietverschwändig. und i weis wa ziet isch. I probiere mini ziet uszchaufe. het öper vo eu gescht nomi frei gha? wa hend ihr gmacht??? iha am obig gottesdienst gha bis am halb 12i am nomi hani 2h im wort gforscht!! deno hani im internet über korint gforscht. und den hani rap gmacht!!! hüt chumi am 6i hei und am halb 7 treffed mir üs wido zum bette und lobpris mache, und mir wöred wido en gottesdienst ha... i seg eu chaufed eui zieht us!!! und den wirds kei problem sie zum au im juli oder august SCHHJ cha statfindä.

aber i denk nöd das i imäne team wör diäne wo wil en event mache und nöd ih erster liniä wil rich gottes baue uf dere welt!!!

peace

edit: und wens am 11.3 alne goht zum sich trefe goh inöd as konzer. logisch
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Do 23. Feb 2006, 17:44

Ich bi dr gliche meinig wie ms-ly, wenn mir wennd vorwärts go denn miend mir au öpis mache und nit penne,ich z.B hann jetzt am Fritig e rapkonzert in Safewil für Teens vo 13 so ungefähr bis 20 und ich will afange s´riech Gottes ufbaue und vorwärts z´go. Ich wird mi rap nit uffgäh au wenns lüüt git wo mich mit anderne rappers vergliche ich wird mi flow vom rappe behalte.
Also liebi lüüt isch das jetzt fescht am 11.3,wenn jo denne sagets bitte.

Mit liebe Griess Promesse
promesse
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Do 23. Feb 2006, 18:28

easy s konzert isch eh erst am halb 8ti in wiefälde...

dani wend au chunsch chömer jo den eifach chly spöter goh wen mer üs vorher treffed???

@promese: year, "wir müssen was bewegen sonst bewegt sich nichts" (xavier naidoo)

peaCe
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon Gospelhiphop » Do 23. Feb 2006, 20:01

isch zwor vomene alte Rap, passt aber irgendwie grad:

jä nei das isch kei Witz
hey jo so Sache gits
mir lobe und prise so Gott
mit unserem Hip Hop
du bisch immer für uns do
ganz egal wo
mir wänd dir jetzt öbis zrugg gä
den mir wüsse du tues anä
es kunnt vo unserne Härze
und befreit unseri Schmärze
egal was du machsch
mit dinere herrliche Pracht
das isch unglaublich
aber altäglich
und vorstellbar, unfassbar
mir sind dir defür so dankbar ;)
Gospelhiphop
Newcomer

Beitragvon casseL » Fr 24. Feb 2006, 07:14

Hello!!
ms-ly,
ich finde es geil, wenn du motiviert bist und willst das es vorwärts geht, aber die Frage ist, wollen wir etwas WIRKLICH gut durchplantes, etwas grosses oder nur etwas, das kurzkurz noch in den Sommer gedrückt wurde.

Am 11.3. bin ich da, muss einfach um 19.00 Uhr spätestens in Rheinfelden sein. Lordsmeeting ist wieder angesagt ;o) Aber wir könnten uns auf zZmittag treffen?!!

Adios...
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Fr 24. Feb 2006, 13:12

nein kein schnellschuss... logisch, aber i denk es wird au kein schnell schuss. i denk aber das du (cassel)s perfekter organisiere wilsch, aso dases würkli perfekt isch. aber da isch guät, das da wilsch, will so ergänzed mir üs. übrigens eine wo flyer druckt goht mit mir id gmeind, i luäge das i vorher chly infos cha samle..

wär guät am mittag. und wa au no cool wär wenn mir mol skern team würed chy würed pimpe und luäge das mir natelnr, undso sache hend. dani hesch du d mails vo de lüüt? i wür da susch mache, jede wo wil im team debi sie PM ah mich mit em name und de natel nr. guät wer no de name im forum.
oder dani wilshc da über dich regle???

gottes sege
marco
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Fr 24. Feb 2006, 13:30

hey leuts, genau wie dr casseL gseit het, es isch toll und schön wen mr voll wänd das es gmacht wird und so, aber ebe ich persönlich wil nit sone event wo schnäl schnäl gmacht wird, wel den isch das meischtens sone *bilig* event, und den het me am schluss no problem mit de koschte, alles got z schnäll etc. ich möcht das es öbis wird, wo bi de lüt in erinerig blibt, und e event wo nit eimolig wird si! dorum mues das au gnueg plant si, ich bi natürlich au defür so schnäll wie möglich! aber mit kopf!

@ms-ly

für mi isch an erster stell sicher nit dr event! für mi isch an erster stell jesus christ the only holy one! und dä event isch sozsage zum d christliche raper z befestige sozsage *hey machet witer, gönd mit gott es isch dr best wäg* so i däm sin, und nit eifacht e coole event! wel was bringt das, me hets luschtig a däm event und cha nüt mitnäh, das isch sicher nit dr sin. und ich wird 100% dra blibe, den dä gedanke, *traum* mit däm event hani scho lang! (@marc ca. erscht voni ins lm cho bi ame) wie das mit de andere isch, ob si voll für und flame sind wiess ich nit, das chan ich au nit bewirke, das cha nur gott und ich weiss das me nit alles zäg zäg schnäl cha mache z.b e rap bruch es zitli bis en hesch, e bibelfärs verstoh bruchsch ame au chli länger und das plane und mache wens öbis grosses söl si und guet gots au chli länger.

@all jo das mit em 11. fänd ich guet! den chönte mr grad zäme mitag ässe was finde dr? die wo au wänd dra apacke chöne *miend* :] au cho! also ich gang den glaub glich ans konzärt, me chönt jo grad W4C afroge meineder nit? so als gast uftrit? und no öbis uf dere site do cha me irgentwie si ortschaft agäh und so, tschegs au nit ganz, cha nit soo guet änglisch :] also das stoht: find writers to paint w/ in your area. please post w/ "YOUR CITY,STATE" as the subject!
Moderator GG crew

und es het 2 hammer gueti graffiti type vo dr schwitz druf, jetzt cha me die vilicht so benochrichtige oder so, eifaxht wen me dört im forum öbis ineschribt? meine dr nit? das cha jo öber mache wo chli besser änglisch cha als ich (ha dr promesse scho gfrogt aber er het mmomentan chli viel um d ohre)

und kennt öber es paar lütlis vo dr pfimi bärn?? also wo me chönt froge wäg em ruuum, und wie tür und so?

sorry dasi erscht jetzt schrib! deheim hani fascht nit an laptop chöne (pc defekt). und hey gönd witer! das chunt guet!! cya! gby! and thx! für eueres mitdänke! voll cool! peace & blüemli :D
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Fr 24. Feb 2006, 15:58

year dani da hani welle ghöre und es git nüt wo mi meh freut. i ha nu gse das es möglich isch unmöglichi sache möglich z mache.
und drum hani en feschte glaube das da au schneller möglich isch...
aber i wird mi voll i da inä geh, und freu mi zum eu treffe, aight brothers!!! aber i bruch da i wil wüsse wa für lüüt das im glichä team sind. will wen öper en event mache, und selber wil gross dohstoh den isches nöd sin platz, denn söll er komerzielle rap mache und als teilnehmer cho. Und W4C wär nätürli s grösst. kennt öper hm clan und het d nr. wil sushc wür i am benu ahlüte.

god bless you
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon N-D » Mo 27. Feb 2006, 20:09

Hey Jungs und Mädels

Findes e hammer Sach wiener das dureziend!! Understütz eu voll (im Gebät emel...) Und gsehn au wiener wend vorwärts gah...aber findes grad chli zhastig (an ms-ly) wie du wetsch ad Sach gah...mini Meinig. Klar machemer (oder ihr)das für Gottes Riich! Aber smuess au durchdacht si und söll nid inere Katasrophe ende, will den chasches miteme 2.te Event irgendwenn wieder, grad vergässä!!! Ich denke ihr packed das!! Für üse King!!
Peace und so...Gby
N-D
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mo 27. Feb 2006, 21:38

luäg ihr kened mis zügnis nöd. i weis dases möglich wär, i ha da sehr durchdenk.
aber ihr gsends nöd denn macheds mir au nöd, so schnell. i finds nu schad das viel ziet verlore goht. aber easy, den isches i.o. für alli.

Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon doro » Mo 27. Feb 2006, 22:02

Hey Lüt

Ich han vo Hip Hop immer no kei Ahnig, aber ich lise no mit da. :D

Ich fänds kuhl, wänner eu eu eifach ez möglichscht bald mal träffe würdet (11. März händer doch mal xeit, oder? - usser es chönd z vill nöd dänn.) und eu dänn so zimli am Afang vo de Besprächig Ziit fürs Gebätt neh würdet.

Ich dänke, so findeder am ehnste use, was richtig isch. Wänn alli, wo mitmached au defür bättet, dass euse Herr d Füerig übernimmt. Und wänner offe blibed, au chli andersch vorz´gah, als ihr das eigetli dänkt hetted. Und nöd z letscht isches sicher au nöd schlächt, wänn ihr eu au bald mal au persönlich känne lerned (zumindest die vom Kernteam oder wie au immer me dem will säge).

Naja, möcht eu eifach Muet mache; Jesus wird eu zeige, wänn, wie und wo ihr´s sölled mache, wänns Sin Wille isch. Und Er wird defür sorge, dass sich di unterschidliche Lüt mit irne verschidene Gabe und au Meinige prima werdet ergänze! :praise:
Wänn ihr ganz uf IHN baued und losed, müender weder Angscht ha, dass es z schnäll no, dass es z lang gaht no, dass es wür versande.

Ich bätte hüt Abig no für eu und das Projekt. :pray:

Naja, isch eifach so en chline Iidruck und Rat vo usse, won ich mir da erlaub. ;)

Ich wünsch eu Gottes Säge! :)

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
verstorbene Admin

Beitragvon ms-ly » Mo 27. Feb 2006, 22:32

i fang glaub wido mit em früägebet ah, hani vor de wienacht au scho gmacht immo am halb 6i uf und für de hiphop idä schwiz bätted, i will eu ermuätige zum au vermehrt is gebet z goh, vilicht wirds den glich summer 8-)

PS: nemed min summer nöd so ernst, da isch eifach en traum :))
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Di 28. Feb 2006, 09:23

@danny

Hey danny du machsches guet! Ich will di nur ermuetige.
Es isch nämlig nit eifach mit so vielne lüüt und ihrne erwartige.
Ich bi mir nit sicher ob ich bereit bin do mitzmache.
Ich finds zwor mega cool und so und bi en derbe hiphop fan,das weisch du jo.
Ich muesses mir no guet überlege und mit mim Daddy in heaven rede.
Ich has voll stark gfunde wo du gseit hesch, dasses primär um Jesus got und nit um de event.
Das denki isch wirklich wichtig und au massgebend.
Ich selber renn nit em hiphop hindedri,sondern gang zämme mitem hiphop zum Master(Jesus),es isch jo schliesslich er wo mir d`lyrics git.

@Gospelhiphop

Fette mundarttegscht wode ine gschriebe hesch.
Echt cool!!!

@ all

siget fett gsegnet und macheds guet!!!!

promesse
Newcomer

Beitragvon wdani » Di 28. Feb 2006, 13:30

@ms-ly das isch mr au klar das gott allmacht het und au chönt mache das dä event scho das weekend isch, nur ame brigts nüt, oder s wär nit so guet. das mit dr stadt muure vo jericho, jesus hät nur mit de händ müesse schnipe und die wär zämekheit, doch si sind 7 mol um d muur gange.
jo das find ich ehh au das wird den shco au niemerts im team si wo so isch. und jep das mit W4C wär scho dr hammer! jo also *kenne* dueni si nit mega, wär cool wen de contakt chöntsch knüpfe! und was für e zügnis heshc gmeint? wie viel mol mues ich dir jetzt no sage das es nit im summer gmacht wird! nei scherz! :] 8-) isch easy!

@N-D messi für dini unterstüzig chöne mr sehr guet bruche!!! Peace und so glichfals! ;) GBY!

@doro

voll cool wie du do dehinter bisch und uns ermutige duesch! e phetts messi!

das isch für mi logisch das mr zerscht für das praye diend, das er uns idrück cha gä und das mr die au chöne priefe! und das es vom king of kings gleitet wird!
und ich ha au dänkt das mr uns chli chöne kennelerne! das mr nit schüch sind :D

messi viel mol für dis dehinterstoh! chöne mr sehr guet bruche! be mega blessed! jesus loves you!

(mues go witerschaffe schrib spöter wider ine!) cya!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon wavesurf » Di 28. Feb 2006, 13:33

Hoi zämä ich sueche Christlichi Hip Hoper,Raper,etc.
für einen Anlass,im Kanton Züri,er Inträsse hät söll sich bei mir Mäldä.Ich bruuche ein Demo-Ton-(Band) un d Kontaktadressä,ich Vermittlä Euch diräckt zum Veranstallter.
Schriibet in min PM.
Ich freue mich uf Euri Antworte.
Mfg:
wavesurf
Das Leben geht weiter
wavesurf
Hat sich eingelebt

Beitragvon ms-ly » Di 28. Feb 2006, 13:46

mis zügnis wa i erläbt ha vo events wo so schnell do gsi sind, meini.

mer chönd jo am konzert mol uf sie zuä goh und d üsi vision verzele. aso wäred dem das sie nöd uf de bühni sind logsich. irgendwie chunt me sicho ah sie here.

HM-clan wart ich imono uf d nr. (de koleg vom koleg und so 8-) )

i seg ez eifach nüt meh vom summer :D den het sich da.

wo treffed mir üs eigentli?
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Di 28. Feb 2006, 20:36

@promesse!

messi viel mol! chani guet bruche! messi! :)
bi was bisch dr den nit sicher? und jo easy überlegs dr guet und red mit unserem daddy!! (übrigens het sich greimt kha!) und jop du bisch e hip hop freack! :D

jo das isch für mi au wichtig und für mi massgäbend! wel ich wöt au mit däm event lüt aspräche! und zum räscht sagi nur no AMEN! :))

@wavesurf

was für e alass? hets e website? kensch du es paar anderi hip hoper no wo du do ufs forum chöntsch hiwise? oder suscht kontakt zu züs wo me cha bruche? :) bisch du christ? mfg re!

@my-ly

hmm...neu gmachti events? aber isi lön mr das! :))

jo das hani dänkt kha, du chunsch jo au den chöne mr den zämme go! :))

@all also das mit em träfe isch chli *schwirig* du chunsch vo tg, dorum dänki isch züri am beste, aber wo? also rümlichkeit. ich wüsst nit wo me chönt! het öber e ide? und ich ha dänkt so am halb 2. ? den chöne mr zmitag zämme ässe, oda? l.g and gby all!!!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Di 28. Feb 2006, 21:52

het öper bezihigä in zürich? husgmeinde? grosi gmeinde het d hiphop church schomol vo üs ghört? vilicht gseht da gad öper wo wil ä grupe vo 5-6 lüüt mit spagheti füätere und wil debi sie wenn riech gottes baue wird. eifach bim dani melde (mer segned eu au 8-) )

Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Mi 8. Mär 2006, 13:35

sali zämme

also ich ha dänkt mir chöne jo au in e beiz oder suscht wo hocke, öbis wärde mr sicher finde!!

und zitlich hani dänkt so am halb 2 am BH z Züri bim träfpunkt! (hets 2 träfpünkt??) mitnäh miend dr halt freud! öbis zum schribe, e wille dra mitzmache, gäld zum öbis ässe oder trinke. und wenn öbis unklar isch mir e P nochricht schicke! cya! gby!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Mi 8. Mär 2006, 13:45

coooooooooool

schad het üs niemnert ufgno
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon ms-ly » Mo 13. Mär 2006, 17:13

hey... mirsind zrug vo züri :D
W4C het grockt und mer hend mit ne gret :D

--------------------------------------------------------------------------------
From: MWielath@aol.com
To: marco_schait@hotmail.com
Subject: Re: Morgen
Date: Mon, 13 Mar 2006 11:00:17 EST

Hallo Marco, <------------ (ich)

jetzt wollte ich Dir doch noch ein Mail senden und nochmals
sagen, dass wenn Ihr support braucht wir gerne mit im Boot
sind. Wir koennen Konzerte und so zwar nicht ohne Gage machen,
aber wir koennen Euch entgegenkommen...
Also wenn Ihr was am Start habt melde Dich einfach nochmals...

viele Gruesse und so

Michael Wielath
set free Entertainment
Herrenstrasse 2
88212 Ravensburg
T 0751-17987
info@set-free.de
www.dannyfresh.de

year:D haleluja 8-)
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon N-D » Mo 13. Mär 2006, 18:55

Isch ja würklich voll genial!!! Es gaht öppsi. Wie laufts mit de internet site und so? Gruess Andi
N-D
Newcomer

VorherigeNächste

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum