Usserdem isch das nöd nur e Manson-Community, ehner e allgemeini für "Bösi Musig"...

Moderator: firebird
Original von mad hatter
OtP: bisch da Mitglied oder Gründer? Oder warum machsch so gross Werbig defür?![]()
Usserdem isch das nöd nur e Manson-Community, ehner e allgemeini für "Bösi Musig"...![]()
Original von moonflower
Was???? Was nicht christlich ist, ist satanisch? uiuiui, do chani aso überhaupt ned zuestimme. Es git jo e Huffe satanischi Sache, aber ned alles wo ned chrischtlich esch, esch satanisch. Findi e ganz e gföhrlechi Behauptig. Es git au eifach Sache wo ned unterstützenswärt und sogar verachtenswärt send, aber ned unbedingt satanisch!!! Weisch wie vill Musiggruppene gits wo ned chrischtlichi Musig mache.Aber wäge dem händ sie no lang nüt met Satan z tue, sie diene demit vellecht ned diräkt Gott, sondern sie mache eifach wältlichi Musig. Und ned die ganz Wält esch schlächt und au ned die ganz Wält ghört em Tüüfel. Für da gits z ´vill lüt wo bätte. Da glaubi fescht.
Original von moonflower
nei nei und nomol nei vo miinere Siite. I cha da würkli ganz und gar ned unterschriibe und mich verschreckt diini Aasicht mega. Hmmm... wär eigentli e spannendi Frog für e neue Thread, oder? Und: Die Musig won ich lose, handlet in keinschter Wiis nume vo Sex, Gwalt und Droge. Wa esch denn met klassischer, instrumental Musig? Die het gar kei Texscht, also au kein chrischtliche, sprich, sie esch satanisch?????
Und no öppis, wenn doch alles wältliche satanisch esch, wieso hesch du denn s zitat vomene chinesische Philosoph (oder wer emmer da gseit het) under dinne Biiträg??? Esch jo denn quasi voll en wältverherrlechende Spruch...
Oder verstohn ich dich völlig falsch?
Original von moonsorrow
Huch...
da hani etz au grad chli müeh mit dere ussag, dass alles was ned chrischtlech esch satanistisch esch ;-)
Dänn dörfded chrischte ja nümm schnuufe, nümm ässe, da alles gmües und alli frücht Satanistisch send...
Sogar s´Hus wommer drinn läbt...
Und ech los au extrem vill musig wo ned chrischtlech esch, wo aber au ned vo däne "wältleche" sache spricht wied´s du erwähnt häsch... Sondern eifach vo dä natur oder suschtige historisch ereignis oder so, und das grad als "satanistisch" abzstämpfle, find ech zumindescht scho rächt derb, da müsst mer als chrischt ja extrem angscht ha... ja, ech weiss ja ned... ;-)
lg moonsorrow
Original von Ainu Elfe
alsoich glaub, dr primäri grund für vili lüt, musik zmache, isch, dass sie gärn musik händ und gärn musik spile, fertig.
Original von moonflower
yep, jetzt verstohn ich glaub e bitzli besser, wie du da gmeint hesch, au wenns für mich immer no bitzli krass tönt. Weisch, mech het vorallem erschreckt, was wohl all die Nidchrischte do im Forum dänke, wenn si so öppis läse. Ich wott demit ned säge, dass mer alles müend möglichscht schönrede und so formuliere, dass es joooo ned fromm tönt, gar ned, aber wer ned so es grosses geistigs Wüsse het oder noni so vell Erfahrig, de chönnti doch rächt schnell so öppis in falsche Hals becho ( hani ich jo sogar)
und da findi extrem schad.
I eim chani der aber vollkomme rächt gäh, es git Sache, wo kein Grauberiich bestoht. Und Gott het ganz klar gseit, dass wer ned für ihn esch, de esch gäge ihn.
Mer döfe aber eifach ned vergässe, dass es no e Riiesehuuffe Mönsche git, wo siini Liebi noni als solchi erfahre oder realisiert händ. Sie sueche, sind offe, und i wünsche mer fescht, dass mer sie unter anderem au i sonem Forum chöne erreiche. I stosse do aber immer wieder uf so viel abschreckends, verurteilends und liebloses, und da tuet mer weh, wells genau s gägeteil vo dem esch, wo Gott eus glehrt het. Und en Ussag, wo rächt undifferänziert döt stoht und seit, dass jede wo Gott ned kennt satanisch esch, cha sehr iifahre und sehr verletzte. Aber wie gseit, jetzt wo du da chli usgfüehrt hesch, verstohn ichs und sicher au anderi besser. Danke!
Original von Dunkelheit
@cbz-girl Also Musik isch jetzt würkli Gechmackssach, ich find villciht so Musik guet, wo du wahrschinli nie als Musik aluege würsch. Manson gfallt mer übrigens au und i weiss gar ned was dara ned Musik sett sie.
Klar giehts au Musik won i als Folter wür aluege z.B. Pop oder Hiphop, aber deswege isch es nu lang kei Musik meh.
Original von cbz-girl stimmt Musik isch gschmackssach aber ebbe ich gang jetzt ganz vom Ursprung und zwar für was dMusik überhaupt gschaffe worde isch und do gsehni nid i dass dr Manson däm gerecht wird ...
Also wär jetz? De Manson oder din ExkollegOriginal von Shenpen_Guyerme
er hätt en in new york känneglernt. na ja min kolleg (besser gseit mittlerwile ex kolleg) isch so en neuriche milliradär. hängt chli i de high society ume und so und chunnt so zu lüüt wo mir nöd chömmed. kennt au jamiroquai, mick jagger, jenes models...und und und...
aber ganz elrich de typ hätt immer es trürigers läbe. tuet mer richtig leid...
Er wolle die Leute erschrecken. Seine Alben würden zeigen, was wirklich unheimlich ist, nämlich: «Unheimlich für uns alle ist die Frage, was passiert, wenn wir sterben. Ich glaube nicht, dass wir als Schmetterling oder Heuschrecke zurückkommen. Wenn wir sterben, haben wir Erlösung oder Verdammnis. Was ist deine Wahl? Entweder gehen wir ins Paradies oder nach Dragontown.» Das wolle er den Leuten verdeutlichen: «Ewige Verdammnis oder ewiger Segen. Die Leute sollen persönlich erwachen aus ihrer Nacht: «Wenn ich jetzt sterbe, was passiert dann?» Ich will, dass jeder davor erschrickt. Ich finde, das ist ein gutes, heilsames Erschrecken!»
So singt Cooper in «It’s much too late»: «Der Weg zur Hölle ist voller netter Typen mit guten Voraussetzungen. Aber wenn du dort bist, bist du dort, und dann ist es zu spät.» Alice: «Ohne Erlösung kannst du der netteste Typ der Welt sein, das bringt dich nicht in den Himmel. Ohne Vertrauen und Glauben an Gott gehst du zur Hölle, und wenn du dort bist, kannst du dir keinen Weg raus schaffen. Es ist endgültig. Und diese Endgültigkeit ist erschreckend. Jemand sagte mal, die Definition der Hölle ist die Abwesenheit Gottes. Für immer von ihm weg sein. Keine Chance zurückzukehren. Das ist Hölle. Ich verstehe und teile diese Ansicht.»
(Quelle Jesus.ch)
Zurück zu Schwyzerdütsch Forum
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste