Flutkatastrophe

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Flutkatastrophe

Beitragvon navili » Mi 5. Jan 2005, 16:04

Mich wunderets, dass zu däm Thema no ckei Bitrag uftoucht isch (korigieret mich, wenn ich öppis übersehe han).
Ich muess sägä, dass ich ziemli entsetzt bi gsi, won ich die Bilder im Fernseh gse han. Zersch han ichs gar nid richtig mitübercho, aber dänn hei plötzlech alli (mini Kollege u.s.w.) drüber afa diskutiere, und denn han i gmerkt wie schlimm das eigentlich isch!
Zersch hani natürlech uu Mitleid mit dene Mönsche dörts Thailand ka, aber de simer so einzellni Gedanke cho..
Zum Biespiel, dass Gott das vilicht gmacht het, wiu die Mönsche dört (us mire Sicht) nid der richtig Gloube hend. Wenn das aber so wär, wieso sind denn so viel Tourischte ums Läbe cho? Drum han ich dä Gedanke ou grad wider verworfe...
Denn hämer diskuotiert, dass es es paar Lüt git, wo scho itz wieder an Strand sind ga bade u ga sünnele,und anderi sind voll in Panik. Ich han gad hüt ir Zitig es Bild vom ne Ehepaar gse, wo uf de Ligestüehl am Strand ligt und me im Hintergrund no Trümmer vor Überschwemmig gseht. Die meischte vo mine Fründe hend das uu blöd gfunde, aber ich find, dass das ja eigentlich ds einzige gsi isch, wo die Lüt hei chönne mache.. Schliesslich sind sie alli no am Läbe gsi und händ sech halt drüber gfreut.
Was meinet ihr derzue?
Bin gspannt uf eui Reaktione..
Grüessli
Wer nicht albern sein kann, hat keinen Verstand.

Robert Lembke

:praisegod:
navili
Hat sich eingelebt

Re: Flutkatastrophe

Beitragvon pneumatikos » Mi 5. Jan 2005, 16:25

Mi wunderets, as nöbber schynbar usserhalb vom Schwyzerdütsche Forum kaini Posts liest... Mir hän scho rächt viel über die Katastrophe diskutiert... Gang doch emol go sueche :)
Bei alledem ergreift den Schild des Glaubens, mit dem ihr alle feurigen Pfeile des Bösen auslöschen könnt!

E p h e s e r 6,16
Bild
pneumatikos
Wohnt hier

Re: Flutkatastrophe

Beitragvon navili » Mi 5. Jan 2005, 16:34

Ups, ja denn...
Bi scho ungerwägs!!:)
Wer nicht albern sein kann, hat keinen Verstand.

Robert Lembke

:praisegod:
navili
Hat sich eingelebt

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum