![Freude :]](./images/smilies/pleased.gif)
s tzönt viilicht mega billig doch es isch die truurigi wahrheit!

weiss eifaach nid wie wiiter.. ha zwar e gmeind wo mir hilft.. han mega schulde und ha mir vor gno nid mee mache.. und trotzdäm ha ich mee gmacht und wett nüm lüge und trotzdäm passierts und ich ha mi eifach nit im griff den wett ich früeh uf stoh aber es goht nit.. den bliib ich mega lang im bett und schloof wiiter und wenn ich ufgstande bi ha ich es mega schlächts gwüsse..
und wenn ich mal gang go putze zu wenigstens es bitz öpis verdiene bi ich glaubs mega langsam..
bi eifach zu nüt fähig murn morn ufs sozi amt aber ich bi nit mol fähig gsi alli unterlage parats mache.. bi am zügle en teil isch da en teil dete und halb verpackt han kei übersicht mee und chan nit zügle weil ich nit weiss wie transportiere.. und kraft han ich au kei mee.. d helfti isch nit iipackt weil ich kei chiste me ha und alles mitenand.. den ha ich de zäti nid zalt.. und vom wenige wo ich verdient ha.. und 100 franke ohni z fröge vo mim mitbewohner usglehnt.. weil ich gfunde ha bis morn hüt chönt ich das wieder ane legge aber ich glaub nid.. den ha ich nomol 20 franke veruntreut und denn het mir d kirche zum e wichtigi adräss änderig mache gäld gä und zwar z viel 30.- und ich has veruntreut.. ich han so es problem mit gäld.. ha ächt gmeint ich han glernt aber ich merke das ich eifach ich wirde glaubs immer wie schlächter.. und han mich gar nit veränderet has gfühl ich schaffs eifach nümm.. s isch so schwieerig han so kei chraft zum was tue.. s einzig was ich tue isch viel läse...
i de bible und sunscht büecher wo was konkret mit gott und jesus z tue händ...
und ich ha den immer es sones grosses schlächts gwüsse... und das ,acht alles no schwerer...
easy...
guet nacht an alli liebi grüessli