Moderator: firebird
Original von Yehudit
Jä du, wenn´s weder vergässe got, denn machi d´Lüt druf ufmerksam. Schliesslich heisst´s do jo Schwyzerdütschforum.![]()
Original von Yehudit
Han das erscht jetzt gsehIsch es so jetzt besser?
![]()
Original von anjajna
Ich find das irgendwie chli schad, das mer die Umfrag nöd cha ehrlich beantworte. Wär doch intressant, oder nöd? Aber wer wäis, viellicht häts würkli so viel "elteri" Lüüt da!![]()
Ich bin jedefalls ganz ehrlich gsi.![]()
Original von coolerboyOriginal von anjajna
Ich find das irgendwie chli schad, das mer die Umfrag nöd cha ehrlich beantworte. Wär doch intressant, oder nöd? Aber wer wäis, viellicht häts würkli so viel "elteri" Lüüt da!![]()
Ich bin jedefalls ganz ehrlich gsi.![]()
bide eltere lüüt frögt mer das jo au nöd! also ich ha glernt das dass unanstendig isch![]()
Original von coolerboy
jo do mich das eigentlich bide meiste lüüt nöd intressiert wo älter sind...wie alt bisch du??
![]()
![]()
Tja, muesch der halt mol en rächte Radiergummi poschte, denn chasch das viellicht auOriginal von doro
Ja, WUNDERBAR![]()
Isch no praktisch, wänn mer Mod isch und sini Doppelposts eifach wider chan verschwinde la, gäll![]()
![]()
lg, doro
Original von here_i_amOriginal von coolerboy
jo do mich das eigentlich bide meiste lüüt nöd intressiert wo älter sind...wie alt bisch du??
![]()
![]()
bi 14ni (wie du i weiss..)
nöd intressiert? hm..
chönder amel au so schlächt ischätze wie alt, dass lüüt sind? oder hets do profis ume?![]()
Zurück zu Schwyzerdütsch Forum
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast