Moderator: firebird
Original von Bulldozzer
Schnäu zu Divine
Di zwöi Bibusteuä si für di damaligi Gmeind gsi. Ä Frou het dazumau nüt ds sägä gha. Äs isch o dr Poulus gsi wo das gschribä het u nid Jesus wo das gseit het. Das sött gloub gnuä klar si.
Original von Bulldozzer
Schnäu zu Divine
Di zwöi Bibusteuä si für di damaligi Gmeind gsi. Ä Frou het dazumau nüt ds sägä gha. Äs isch o dr Poulus gsi wo das gschribä het u nid Jesus wo das gseit het. Das sött gloub gnuä klar si.
Original von DivineOriginal von Bulldozzer
Schnäu zu Divine
Soso. Also jetz han ich doch immer ghört, das alles wo ide Bible staht ja sooo richtig isch und so absolut wahr und eifach super guet... Aber das gilt eigentlich nüm. Aha. Anderi Ziite. Soso. Paulus. Nöd Gottes Wort. Ja, aber isch denn Bible nöd Gottes Wort?
JA WIE WEISS MER DÄNN, WAS NA GILT UND WAS NÖD UND WAS GOTTES WORT ISCH UND WAS NÖD?
Pardon, aber das isch doch eifach chli en Seich, nöd?!
Hey, das schnall ich jetz nöd so ganz.
Original von Wee_cheee<@<Original von DivineOriginal von Bulldozzer
Schnäu zu Divine
Soso. Also jetz han ich doch immer ghört, das alles wo ide Bible staht ja sooo richtig isch und so absolut wahr und eifach super guet... Aber das gilt eigentlich nüm. Aha. Anderi Ziite. Soso. Paulus. Nöd Gottes Wort. Ja, aber isch denn Bible nöd Gottes Wort?
JA WIE WEISS MER DÄNN, WAS NA GILT UND WAS NÖD UND WAS GOTTES WORT ISCH UND WAS NÖD?
Pardon, aber das isch doch eifach chli en Seich, nöd?!
Hey, das schnall ich jetz nöd so ganz.
Hmm es isch doch eso:
Wenn dr Paulus ebä ir Bible seit, d´froue döffe ir gmeind nid rede, denne isch das bereits am Paulus sini Interpretation.
I han ou lang dran gnaggt und nid verstande wie ig ds sell versta, as froue nid döffe rede. Mir het denn öppert gseit, das Froue nur nid selä vor dr Gmeind Zungerede....
Das het mir nacher ou iglüchtet... Ws meinet dir?
Zude absolute Wahrehit vodr Bibu:
Jesus isch Gottes Sohn. Und was er seit das isch absolut wahr!!! Abr ebä......dr Paulus het scho e interpretation widrgä!
Original von Bulldozzer
Auso i würd sägä mir nähmä mau di erschti Gmeind usänang.
Apostelgeschichte 2.41-47:
"41 Die nun sein Wort aufnahmen, liessen sich taufen; und es wurden an jenem Tag etwa dreitausend Seelen hinzugetan."
42 Sie verharrten aber in der Lehre der Apostel und in der Gemeinschaft, im Brechen des Brotes und in den Gebeten.
43 Es kam aber über jede Seele Furcht, und es geschahen viele Wunder und Zeichen durch die Apostel.
44 Alle Gläubiggewordenen aber waren beisammen und hatten alles gemeinsam;
45 und sie verkauften die Güter und die Habe und verteilten sie an alle, je nachdem einer bedürftig war.
46 Täglich verharrten sie einmütig im Tempel und brachen zu Hause das Brot, nahmen Speise mit Jubel und Schlichtheit des Herzens,
47 lobten Gott und hatten Gunst beim ganzen Volk. Der Herr aber tat täglich hinzu, die gerettet werden sollten."
Original von Divine
Also wüsseder, ich nimm Bible eifach wörtlich. Wil hey, sie isch Gottes Wort und das isch i Stei gmeisslet! Ja, wer hät das gseit? Mhm. De Bigger. Also, Fraue, ihr sind ab hüt still, nume dasers wüssend. I de Chile händer ab hüt nüt me zsäge.
Basta.
Original von Wee_cheee<@<
Lukas 9,3. Jesus sendet dort seine Jünger aus:
Und er sprach zu ihnen: Ihr sollt nichts mit auf den Weg nehmen, weder Stab noch Tasche noch Brot noch Geld; es soll auch einer nicht zwei Hemden haben.
Original von Bulldozzer
Auso:
I ha scho Problem gha, woni mis Bei brochä ha. I ha denn im erschtä Momänt nid chönnä dankä. Aber ja, jetzt chanis.
I weiss nid wie ni würd reagiärä wenni öppis grössers würd vrlürä.
Gmeinschaft gseh i ou aus Problem. I gloub äs isch sogar z´gröschtä. Äs git viu Chiuchänä, wo d´Lüt ungärä nang Streit hei.
Gruss
Bulldozzer
Original von Bulldozzer
Auso:
I ha scho Problem gha, woni mis Bei brochä ha. I ha denn im erschtä Momänt nid chönnä dankä. Aber ja, jetzt chanis.
Warum immer d Bärner - übrigens tueni gar nid gärn Bärndütsch schrybe, geit mer vil z langsam!Original von jeig
Hey ihr Bärner, isch still worde do, was isch au los?
Wahrschynlech meinsch die, wos um "Zungered" geit, die fingsch im 1. Korintherbrief. Am beschte lisisch drzue im Kapitel 14 d Värse 3 bis 40 - e länge Bitz.Goht drum dass mir de Gottesdienscht verständlich abhalte sölled, damit au Ungläubigi öppis damit chönd afo.
Original von Kaleko
Salü bigbirth
Original von McLee
Das wär doch auch mal ein witziger Name: bigbirth, die grosse geburt ;-)
Original von bigbird
Wahrschynlech meinsch die, wos um "Zungered" geit, die fingsch im 1. Korintherbrief. Am beschte lisisch drzue im Kapitel 14 d Värse 3 bis 40 - e länge Bitz.
Original von bigbird
So - jitz aber fertig Schriftdütsch und OT - klar!
Zurück zu Schwyzerdütsch Forum
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste