Strasseverkehrsabgabe

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Strasseverkehrsabgabe

Beitragvon seppli » Di 2. Dez 2003, 17:46

Ok - Es mag ja si das i nöd dä sozialschti bin - aber das mit derre Rächnig vom Strasse verkehrsamt hätt mer grad dä Nuggi ussäghaue - ich meinä das isch doch nur Blassfemie - Gottesläschterig - Wieso söll ich Gäld zahle für s´Land vo Gott - Das Land ghört ja Gott, und nöd am Strasseverkehrsamt - Wieso zahled mir überhaupt Stüüre ??? - Wieso gits en Zone-Plan und Nutzigsrächt für Land wo nöd emal am Staat ghöört ??? - Das isch doch nur Gottesläschterig... Und mir unterstützed das... Das isch doch dä Gipfel - und dänn händ diä Ämter d´Frächheit mir än Rächnig zschriibe für d´Benutzig vo dä Strasse wo si ufs Land vo Gott baue händ...

Also wänn das nöd Gottesläschterig isch... :D :D
seppli
seppli
Member

Re: Strasseverkehrsabgabe

Beitragvon menoud » Mo 17. Mai 2004, 16:21

Ja, ja, ja, vergisch aber au was Paulus im Name Gottes zu us seit. Jedi Autorität chont vo Gott und wenn mir glüchlick in dem Land sii wänd, denn müsse mehr die Autorität achte und für Sie bätte. Das heisst leider au Stüre und Strasseverkehrsabgabe. Tuet mer leid für di, aber Gottes Wort isch au i dem Bereich klar und dütlich.
menoud
Lebt sich ein

Beitragvon Flash » Mi 19. Mai 2004, 21:07

Ausserdem hätt Gott de Mensche Bewirtschaftung vo de Welt übergeh, und da demit au d´Verwaltung.
Strassenverkehrsabgabe isch für de Wiederaufbau vo de Strass nachdem du mit dim Monschter vomene VW Lupo duregrözt bisch... Drum au nach Hubraum, grosse Motor, schwers Auto, viel Plattwalzung vo eusene schöne Strasse... Ausserdem viel Abgase - nur wo mers Geld für d´Retablierung vo der Luft einsetze sött, weis mer nonig so ganz, ... na ja die Drogenabhängige chönd scho no chli bruche... :D
Das Leben ist kein Spiel, - Das Leben ist ein Zustand.

Frauen kommen und gehen, - Das Forum ist das Bleibende! :D
Flash
Gesperrt

Beitragvon chR!g1 » Mi 4. Aug 2004, 17:50

Sig du gschieder froh, dass mer öppis muess zahle, suscht würdet d Strasse wahrschienlich nöd Strasse sondern Schotterpischte heisse.
chR!g1
Hat sich eingelebt

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum