Seite 1 von 1

Chumme wiider einisch verbii

BeitragVerfasst: Fr 7. Sep 2012, 23:42
von Samuz
Villicht kenne mich noh es paar vo euch.
Bi vor Joohre do drinne gsi und viel gschriibe. Au in ärä schwierige Zyt.
Bi e zyt in ärä Klinik gsi, wege Angschtpanik und Suizidgedanke und Depressione
Jetzt ha ich spirituelle Heiler glernt und Tiertherapeut bzw. mii Hund tuen ich als Therapiehund uusbilde und mache es Studium als Engelheiler.
Das Modul vo Gebet und Lieder find ich sehr schön und au drKooperationsteil mit christliche Religione

Möchti euch das Video schenke: http://www.youtube.com/watch?v=VUQZCuEU ... re=related Wenn ich dörf.
Susch lösched halt das Video

Re: Chumme wiider einisch verbii

BeitragVerfasst: Sa 8. Sep 2012, 08:51
von alegna
Hoi Samuz
schön dass da bisch, nei ich känn Dich no nöd, aber das chan sich ja no ändere :)
Wet Di eifach herzlich Willkomme heisse und wünsche Dir e guti spannendi Ziit da bi eus :praisegod:

liebe Gruess
alegna

Re: Chumme wiider einisch verbii

BeitragVerfasst: Sa 8. Sep 2012, 14:56
von Samuz
Merci viu mol

Ha sehr viel positives gseh scho