Schwiizer Manifescht

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Schwiizer Manifescht

Beitragvon seppli » Mi 30. Okt 2002, 19:36

Sali zämä,

Also ich bin ja da i dämm Forum no en bluetigä Neuling – Und im Tschätt kännt mer mich eifach als Pausä Clown. Aber was ich eifach mal klarstellä möcht – Ich schriibä nöd hochdüütsch !

Gott verstaht ja au Züridüütsch! - Jesus verstaht folglich au Züridüütsch - Wieso dänn jesus.ch nöd ??? – Ich mein wänn sich einä würklich für diä ganzi Sach uf hoochdüütsch interessiert dänn gäbts ja au no dä jesus.de-Server. Ich gsehn eifach nöd ich werum mer uf emnä Schwiizerserver nur i eim kummer-eggä vom Forum därf schwiizerdüütsch postä.

Ich mein das ghört eifach zu minärä Kultur – Ihr beraubät mich minärä Kultur wänn ich nöd därf schwiizerdüütsch schriibä. Ich mein ich verstahn ja nöd en Huufä vo Kultur – Ich bin nöd emal a dä Expo gsi – ABER für mich ghört min Dialäkt zu mir und zu minärä Kultur. Ja sicher es laht sich drüber striitä wellä dialäkt dä schönscht und dä bescht isch... Mir isch das glich.

Heinamal wird mer dänn als Düütschschwiizer scho zur Randgruppä im eigätä Land ? – Also das mues ich mir nöd büütä lah – Ich bin eigentlich nur da will ich da innä scho es paar cooli Lüüt kännä – Aber diä händ all Schwiizerdüütsch chönnä won is gseh han – Wieso zum Gugger söll ich mit dännä Lüüt dänn Hochdüütsch is Forum postä? – Ich gseh das eifach nöd ii.

Ich schriib nöd züridüütsch will ich eifach z’blöd bin zum hoochdüütsch schriibä – Ja sicher – Ich han wahrschiindli scho meh Rächtschriibefähler gmacht wien ihr all zämä – Sprachä gönd eifach nöd i min Chopf – ABER – ICH BIN NÖD BLÖÖD – Ich bin „anderscht begabt“ – ICH BIN ANDERSCHT – Und ich bin wien ich bin – Akzeptiäräd das... Ich bin Schwiizer – Ich bin als Schwiizer gebohrä – Ich issä wien en Schwiizer, ich reddä wien en Schwiizer, ich tschättä wien en Schwiizer, ich postä in es Forum wien en Schwiizer, und ich wird emal wien en Schwiizer sterbä – ICH BIN en Schwiizer.

Ich bin zimmli en diräktä Mänsch – Sensiibli Gschöpf mag das vilicht chli abschreckä – Aber ich säg was i dänk, und wien is dänk – Und ich dänk halt mal bim beschtä willä halt mal Züridüütsch – Und falls sich öppert für mini wahri, ehrlichi diräkti Meinig interessiert dänn gits das gern – Aber Züridüütsch. Ich chan mini Gedankä eifach nöd uf Hochdüütsch übärä bringä will das eifach en Fremdsprach für miich isch – Da mues ich z’vill überleggä das öppis gschieds debii usächunnt.

Und simmer mal ehrlich – Wiä vill Düütschi lached sich heimlich is Füüschtli wänns en Schwiizer ghöred Hochdüütsch reddä – Ich das nöd deprimierend – Ich mein mir nähmed eus diä Müeh zum ä Fremdsprach reddä – Und diä lached eus uus – Wieso reddät mer dänn nöd grad eso wien eus dä Schnabel gwachsä isch wänns eus ja eh uuslached??? Düütsch händ s’Gfühl mir segged Schwabä oder Bayrä... Aber ich bin kein Autobauendä Biertrinker wo nöd chan Fuessballspiellä – Ich bin en Schwiizer.

Kicked mich - banned mich - lösched min Useraccount - Findet uusä won ich wohn - Schlönd mich, gingät mich , foltärät mich, quäläd mich – ICH BIN SCHWIIZER – und ich schriib Schwiizerdüütsch, oder garnöd. :D

Also ich weiss nöd – Mich nähmts jetzt mal no wunder was ihr zu dämm Thema dänked – Lönd ihr euch eifach unterdrückä? Isch eu das gliich? Händ ihr s’Gfühl ich segg en Spinner? Gsehnd ihr das andersch? Gshend ihr das au so wien ich? Übertriib ich eifach echli? Mich nähmt euri Ahsicht vo dämm (ich sägg jetzt mal "Problem";) wunder.
seppli
seppli
Member

Re: Schwiizer Manifescht

Beitragvon bigbird » Mi 30. Okt 2002, 20:18

Hi Seppli

Ich halte dich nicht für einen Spinner, und meines Wissens gibt es keine Regel, die besagt, dass man hier nur in Schriftdeutsch schreiben darf!

Ich frag mich bloss, warum du dich so künstlich aufregst? Du musst einfach in Kauf nehmen, dass die deutschen und österreichischen Gäste dich nicht verstehen!

tschüss - sei ganz herzlich willkommen im Forum!

deine bigbird
Zur Sklavenzeit in den USA hat eine schwarze Köchin in höherem Alter mit Eifer lesen gelernt, um die Bibel selber lesen zu können. Sie wurde gefragt, was sie mache, wenn sie etwas nicht verstehe.
Ihre Herzensantwort: „Dann sage ich Halleluja und lese weiter, bis was kommt, das ich verstehe!“
bigbird
Administrator

Beitragvon Yehudit » Mi 30. Okt 2002, 21:33

Hey, bigbird, hesch nid gmerkt, dass das hie es Schwyzerdütsch-Forum isch? :D Hie wird im Fall nume Schwyzerdütsch gschribe! ;) ;)

Tja, seppli, i find es toll (oder cool?) dass du dich hesch chönne öberwinde, hie ine z´schribe. Aber da jo das Forum hie für alli offe isch, und das halt au für Dütschi ond Oeschtericher, so chömmed mir dene halt echli entgäge. Schliesslich bin i dir ou scho entgäge cho, und han kei Pilzli is Aesse gäh! ;)

Bisch iverstande mit mir?

Liebi Grüessli Yehudit
Kadosh, kadosh, kadosh! Adonai Elohim tz va ot.
Asher hayah v hoveh v yavo!
Off.4.8
Yehudit
Senior-Moderator im Ruhestand

Beitragvon seppli » Mi 30. Okt 2002, 21:38

Sorry yehudit - wiä hett ich dir das jemals chönnä vergässä wägg dä Pilzli - tuet mer leid.

Aber was händ dänn diä Östriicher und Düütschä für mich gmacht ???
seppli
seppli
Member

Beitragvon bigbird » Mi 30. Okt 2002, 21:49

:shock: :shock: :shock: Schwyzerdüüüütsch????? :D :D :D

bb

;) :P
Zur Sklavenzeit in den USA hat eine schwarze Köchin in höherem Alter mit Eifer lesen gelernt, um die Bibel selber lesen zu können. Sie wurde gefragt, was sie mache, wenn sie etwas nicht verstehe.
Ihre Herzensantwort: „Dann sage ich Halleluja und lese weiter, bis was kommt, das ich verstehe!“
bigbird
Administrator

Beitragvon seppli » Mi 30. Okt 2002, 21:51

Ja - Da innä wird aber garantiert schwiizerdüütsch gschribbä... Suscht fühl ich bedrängt - und es verstosst sogar gäg d´Forum-Regglä... :D :D :D
seppli
seppli
Member

Beitragvon kumiori » Mi 30. Okt 2002, 23:34

hoi seppli

aber wägä dem müesch nid auwnä grad d´zungä üsästreckä. s´isch eifach schwär aui dialäckt chenna z´verstah. eis dunkt mich abr scho nu komisch, dü hesch im tschatt gseit, dü giängs auwig ds´ditschland ga tschättä. machs de das äxtra, wiw nid wotsch, das mä dich verstat?

ich mächt dr eifach sägä, ha jedes maw freid, wenn i jesus.ch-chat chunsch.

....und, hesch sicher 3mau länger jetz ai das chennä z´läsä, gäu stimmt.... :P
kumiori
Hat sich eingelebt

Beitragvon seppli » Mi 30. Okt 2002, 23:45

Sali kumiori,

will ich ja Legasteniker bin und eh länger han zum läsä, han ich bi dir nur 1.3 mal länger gha :D

Nei - Ich gang ammigs in Düütschlandä-Tschätt wills deet en huufä cooli Schwiizer hätt - Und das wirsch du au vo dä Feriä kännä - Es macht eifach meh Spass wänn mer en Schwiizer im Ussland gseht... :)
seppli
seppli
Member

Beitragvon kumiori » Do 31. Okt 2002, 00:20

nei ä so eppis

wotsch aber nid sägä, dass dü einä vo denä bisch, wo wenns ids usland gend, z´ersch d´restarant absüächäd mit emänä schwizerfahnä, nur dassi uf d´reschti nid mend verzichtä.

aber ich gseh scho, mid sonärä zungä, wirtsch dr si haut bi gusgus scho ä chli fescht verbrennä.
kumiori
Hat sich eingelebt

Beitragvon Yehudit » Do 31. Okt 2002, 00:31

säb chönnt de no si. Uf China go ond Röschti und Brotwurscht bstelle. Typisch zürcher!

I go defür uf israel goge Falaffel ässe. :D
Aber äbe, das kennt halt de seppli nöd.

Aber für Pizza isch er denn wieder z´ha!!
Off.4.8
Yehudit

Beitragvon seppli » Do 31. Okt 2002, 23:18

he kumiori,

was unterstellsch du mir eigentlich - Im ussland iss ich ä kei Röschti - Imm Ussland iss ich nur BigMac, McChicken, und ChesseBurgerRoyal .... :D
seppli
seppli
Member

Beitragvon kumiori » Fr 1. Nov 2002, 16:35

ja seppli

zu dä burger chan i nid sägä aber was isch´s ets amig au nu. ja, cola trinkä und spreit bis zungä seid "iggit" ich mag nimmä.

chund mr grad nu i si "geissäpeter" wär doch au nu so ä namä gsi fr dich.
kumiori
Hat sich eingelebt

Beitragvon seppli » Sa 2. Nov 2002, 13:31

sali kumiori,

aslo geissäpeter tönt mer eifach zfescht nach Puur und Heidi, und Heidiland... :-)

Ich lahn d´Zungä ammigs ebbä ussähänkä zum tröchnä - Weisch diä ich ja diä ganz Ziit eso gruusig nass... :D
seppli
seppli
Member

Beitragvon Yehudit » Sa 2. Nov 2002, 20:05

He seppli, wie wärs mol mit eme Tumbler?

Aber i finde ou, dass Geissepeter no guet zo dir würdi passe. Weisch, zor abwächslig môl Geisse hüete statt Mugge! :D
Off.4.8
Yehudit

Beitragvon seppli » Mo 4. Nov 2002, 00:50

Ich bin nöd dä Geissä-Peter... :x Und bi eus im Block häts nöd emal en Tumbler... :( Na ja - Vilich chan ich mini Zungä ja mal mit em Mündigs-Füür vo mim Gwehr tröchnä... :D :D

Was i Vorgeschter no vergässä han z´säggä - vilicht hetts au chli wien en billigi Ahmachi töönt - ABER min Brüeder hätt imfall s´Gliichä Pischi... :]
seppli
seppli
Member

Beitragvon Yehudit » Mo 4. Nov 2002, 09:33

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Tja, wäge dem schlof i genau glich guet drinn!
Off.4.8
Yehudit

Beitragvon seppli » Mo 4. Nov 2002, 17:39

Ok - so chan mers au gseh - Also ebbä - Muesch halt eifach säggä wänn du s´nächscht mal en Pischi-Party machsch - Ich han grad ussägfundä das min Cousin ja grad i dä Nächi wür wohnä... :D Dänn chömmer grad d´Rundi machä... 8-) :] :)) :D
seppli
seppli
Member

Beitragvon seppli » Mo 4. Nov 2002, 17:39

Boe - Ich läb mich langsam im Forum ih... :D
seppli
seppli
Member

Beitragvon Ni tram » Mo 4. Nov 2002, 18:54

hoi seppli cool bisch da red so wider dä schnabel gwachsä isch schwizerdütsch findi richtig!ich vermischä oft dialäkt wänn rein schwizerdütsch müäst schribä das wär sehr schwär und wäg dä schribfäler was sölls da han ig au problem!
äs grüässt die dä Ni tram
Jesus Christus ist der Weg, die Wahrheit und das Leben
Ni tram
My home is my castle

Beitragvon seppli » Fr 8. Nov 2002, 18:43

Ihr händ wohl all s´gfühl das segg en Witz - ABER da isch es nöd - Ich mag diä Sprach würkli nöd... Tuet mer ja leid für dä Vic und d´Desi - Diä wäred ja no cool - Aber ebbä... Ich bin so wien ich bin - Und nur will ich eso bin wien ich bin, bin ich ich und nöd öpert anders...
seppli
seppli
Member

Beitragvon PanCake77 » Sa 9. Nov 2002, 16:48

:D :D :D Ich wär für dä Gnadeschuss für dä Seppli... :D :D :D
PanCake77
Hat sich eingelebt

Beitragvon seppli » So 10. Nov 2002, 10:04

He Pän - Du weisch ja wo mis Gwehr isch - Min Brüetsch chan dir sicher zeigä wiä mer dran ummärigglät - Da isch nöd so schwär - Eifach d´Mun is Magazin abspitzä - S´Magazin ihhänkä - Ladebewegig - Entsichärä und loos bolzä... Da chan sogar ich, und ich chan ja suscht nüüt. Luegsch eifach - D´chugglä gönd teils dur d´Wänd - Nöd das no en Nachbar verschüssisch - Das wär no schaad um diä...
seppli
seppli
Member

Beitragvon Yehudit » So 10. Nov 2002, 17:17

Hehe, send lieb zonenand!

Oebrigens, seppi, dis neue Bildli gfallt mir viel besser!! :))
Off.4.8
Yehudit

Beitragvon seppli » So 10. Nov 2002, 18:57

Wieso dänn au - ich han doch garnüüt bööses gmacht oder gseit... :? :? :? Na ja...

Also ich weiss nöd - Mis neuä Bildli isch scho cool - Aber mir hät s´Altä irgendwiä vill besser gfallä... Ich mein das Bildli erinnärät mich immer widder an min Lehrmeister - Zämä hämmer ebbä mal en Scänner testet - Er hätt scännt, und ich han dä chopf drüber ghebät... :D Das isch no cheibä glatt gsi... D´Bildi isch dänn halt ebbä chli verwacklät will ich hal echli en Zappli bin - ABER mit gfallt das bild...
seppli
seppli
Member

Beitragvon bibiJF » Di 26. Nov 2002, 19:34

hi seppli

isch doch gli wied schriibs. schwiizerdialäkts händ eh kei grammatik oder so öpis. schrieb wies dr passt u störr di nid. find diä dütsche dialäkt mängisch au luschtig leidär getrauät sie sich chum, schade. abär mit em schwiizerdütsche händ glaub alli dütsche und östricher mühä.

mis hochdütsch isch au nid s´bescht au wenn i im chat mit nidschwiizer oder schwiizer vo nid wölläd dialäkt läsä. mängisch fall i halt wiedär i min dialäkt innä und find d´reaktionänä mängisch rächt luschtig *g*

aso im ussland wird natürli noch möglichkeit spezialitätä us dä umgäbig gässä und nüd anders und scho gar nid fastfood *g*.
und wennd spez. nid guet usgsänd oder nüd zfindä isch vo eim amacht oder eifach ztür isch wird halt uf italienisch umgstiegä. mäh hät jo selten no öpis schwiizerisches uf dä spisscharte (ussert meh isch annem touriort oder i enem schwiizerreschti). deutsche mahlzeiten nimm i sältä wenn i nid grad z´dütschland bi.

schriib doch wied wotsch. wenn aber wötsch das au d"ussländär" uf dini antwort reagierä chönd muäsch scho hochdütsch schribä.

so i wünsch dir no ä gsägniti ziit mit viel spass u freud

gruss

bibi
bibiJF
Hat sich eingelebt

Beitragvon boon » Fr 13. Dez 2002, 22:08

also ich schriibe ganz gern schwizerdütsch.
aber ich überlegg irgendwie zfill, wie das ich was schriibe wott, und scho sind mini gedanke wieder weg...und das find ich schaad.

txen eht nepo dlrow eht esolc
boon
Member

Beitragvon seppli » Sa 14. Dez 2002, 02:27

Also was ich geil find am schwiizerdüütsch schriibä isch das ich mini Gedankä eifach diräkter in Wörter chan fassä...
seppli
seppli
Member

Beitragvon boon » Sa 14. Dez 2002, 09:48

also uf hoochdütsch bin ich zwar au nöd schlecht, aber ich mache immer so komplitzierti sätz, wo niemert druuschunnt
txen eht nepo dlrow eht esolc
boon
Member

Beitragvon menoud » Mo 17. Mai 2004, 15:56

Und ich ha als Wälsch, genau so müä Schwitzerdütsch z´verstah wie die Dütsche oder Östricher, doch dere Sprache sind no schlimmer. Ich find´s toll üsi schwitzerischi Sprach und Kultur z´fordere, das heisst zwar ned, dass I nid öppis au mal erkläre in en anderi Sprach als min Dialekt, doch dä ich mehr halt irgendwie heilig!
menoud
Lebt sich ein

Beitragvon Wolfi » Mo 17. Mai 2004, 16:30

Tschau Sepp!
Auso i find au, zomene Zörcher passt Geissäpeeter need. Aber wie wär´s met "Böögg"?! ;)

Los emol: Au ohni Röcksecht of Düütschi oder Ööschtricher z´näh, eläi Dine andere Schwiizer Mitbörger gägenöber wärsch Du´s eigetli scholdig, dass Der diä Müeh wördsch mache zom rechtig Düütsch z´leere! D´Tessiner oder di Wälsche chämid Deer ja emmer no entgäge... ;)
Ond vo wäge Schribfähler: Diä sind doch ned wörkli es Problem. S´grössere Problem esch doch, dass eifach ohni naadänke gschnuret werd. Ond die Gfahr isch wohl im Dialäkt no grösser, als im Hochdüütsch. :P ;)
lg, wolfi
Der Glaube versetzt Berge, aber der Unglaube zerbricht Ketten.
Wolfi
Gesperrt

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum