Seite 1 von 2

aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mo 31. Mär 2008, 08:37
von jaenu
hey zämä

I bi grad so am schaffe u bi eifach mega uf dr schnure u ha widermau chli dr aschiss... bi chli im forum am umesurfe und näbäbi no mini büez (ha nid so viu zdüe gad) am mache... aber iz mau e frag

was macheter wen dr dr aschiss heit und eifach mau nid möget... z internet kenni scho rächt viu und ja ke ahnig ...
hehe huere gstuss aber ja chöit ja chli witer stusse

sit xägnet

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mo 31. Mär 2008, 08:49
von F.R.O.G
Hej Jaenu

Ich känn das mit äm Aaschiss.....dä händ au Huusfraue und nid nur die, wo müend go schaffe.... :D

Hmmm tja, ich bin dänn auch vil im Inernet und vorallem im Forum aazträffä....nid immer und würkli s´Schlauschte - äs gäbti sovil Sinnvollers! Aber gäll, s´Internet isch so eifach und aaschträngigsloos....

wünsche dir gliich än guete Tag

Frog

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mo 31. Mär 2008, 09:34
von Yehudit
Ich vergnüege mich aube viel mit online spieli. Oder ich hocke vor em Aquarium ond luege de fischli zue. Mängisch hocki au as Klavier ond klimpere eifach öppis druf ume :-)

Was au hilft, isch bätte, dass i en Sinn öberchume für das, wani sött mache. Und denn gots meischtens weider guet witer!

Viel Spass

Yehudit

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 2. Apr 2008, 13:15
von tegerli
jo das kenni au de Aschess ha.I be au Husfrau und Mueter und mängisch do mag i eifach gar nüt me mache.De beni mängisch am Computer oder due chli fulenze,.das got aber ame ned wörkli sehr guet,wöl denn dChend chöme und met mer wette öppis mache!I gluabe das bruchts eifach zwösche dore chli en fule Tag... :)

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 2. Apr 2008, 17:11
von bluna
wänn es grad bim schaffe isch,dänn gehe ich bete und drinke viel wasser.dänn siech das magst,besser als die andere.

Bluna

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 2. Apr 2008, 17:27
von Saphira
Original von bluna
wänn es grad bim schaffe isch,dänn gehe ich bete und drinke viel wasser.dänn siech das magst,besser als die andere.

Bluna


Soso, Bluna trinkt also ab und zue au nur Wasser! 8-)
kaum zu glauben! :D :D :D

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 1. Mai 2008, 19:30
von bluna
Oder einfach Bluna :D

Bluna

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 4. Jun 2008, 13:02
von Nela
Hmm, ich stand momentan grad churz vor mine Abschlusspriefige und ich sött jetzt grad für mini Psychologieprüefig lerne aber ich han absolut kei Lust dezue. Dorum bini jetzt chli i dem Forum am umeluege, was denn do so alles gschriebe wird.
Aber wenn ich susch amigs kei Lust zum lerne han oder so, denn gangi meistens e Rundi go jogge oder eifach schnell use an die früschi Luft. :D
Naja...aber wenn me denn dr Chopf nid bi dr Sach chan ha, denn wird alles no schwieriger! ;)

Liebi Griessli

Nela 8902

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mo 20. Okt 2008, 18:57
von Schlaepfi
In so Fäll due ich entweder schlofe (frei nach Psalm 127 ,2: Vergeblich ist es für euch, daß ihr früh aufstehet, spät aufbleibet, das Brot der Mühsal esset; also gibt er seinem Geliebten im Schlaf :mrgreen:), lueg irgend e coole Film oder due biz worshipe :D . Goht allerdings bim schaffe alles nid eso guet ;) (liesig singe liegt zwar no dinne oder :P )
Sunscht gitz nur nei eins: Kaffimaschine tour in dr Firma mache 8-)

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 12. Nov 2008, 09:56
von origo
Mängisch gondle ich au chli im Forum ume ...
Aber s'Bescht findi, wie d'Nela geschribe hät, e chli use a di frisch Luft. Da debi cha mer au bäte.
Und nachher isch mer meischtens wider klar, was i jetzt tue.

Grüessli
origo

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 12. Nov 2008, 22:56
von Nela
Schlaepfi hat geschrieben:Sunscht gitz nur nei eins: Kaffimaschine tour in dr Firma mache

Genau das hani hüt au gmacht! :D Nach drei Stund Sitzig muess me eifach en Kaffi ha, obwohl ich jo eigentlich keine sött drinke...upps! :mrgreen:

origo hat geschrieben: chli use a di frisch Luft.

Würdi jetzt irgendwie au no gern mache, will ich sött no e Sitzig für negst Wuche vorbereite und ich bin absolut Ideelos! :(
Stinkt mer irgendwie grad echli! :?

lg, nela

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 13. Nov 2008, 06:52
von bluna
Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.



Bluna

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 13. Nov 2008, 10:48
von bigbird
bluna hat geschrieben:Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.

Bluna


Hie bitte in Schwyzerdütsch schrybe, danke, bluna!

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 13. Nov 2008, 17:20
von bluna
bigbird hat geschrieben:
bluna hat geschrieben:Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.

Bluna


Hie bitte in Schwyzerdütsch schrybe, danke, bluna!



Brauch ihr noch eine übersetzung?
In welcher Sprache denn? :)

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 13. Nov 2008, 19:25
von doro
Nei, mir bruched kei Übersetzig. Aber das isch eifach de Teil vom Forum, wo fürs Schwiizerdütsch reserviert isch.

Also schrib doch bitte Dialäkt da.

Und jetzt zrugg zum Thema. Witeri OT-Sache wirdi müesse lösche.

Also, was mached er, wänn eu mal öpis so richtig aschnägglet? Händer Strategie defür? Schiebeders vor eu ane oder macheders lieber grad? Und was macheder zum eu wider chli ufmuntere - oder ablänke?
Was hilft eu dänn amel, eui Luune wider z steigere?

lg, doro - Admin

Schweizerdeutsch bitte:

BeitragVerfasst: Fr 14. Nov 2008, 07:47
von bluna
Wenn Du nöd magst,arbeitä wiiiter!

Ich arbeitä an einem Ort,wo ich kei Pausä machä darf,wenn ich machä,muss ich zum Chef gah und äs ärkläre,anderer Mittarbeiter,dänä isch isch es ägal was sie mached.

Bluna (Schiiitzerdüüütsch; Bluna)

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mo 29. Dez 2008, 23:52
von schweigsam
Ig bi im momänt grad ir rekrutäschuäu u da gits sehr viu momänt wo eim so aquarkä dass ig dänkä nei wo bi ig hiä das chas ja nit si. Aber de dänk ig, hei jesus isch ja o da bi mir är isch über au dürbi jeder zit u das git mir neui motivation i sötigä momäntä.

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Di 30. Dez 2008, 10:57
von origo
schweigsam hat geschrieben:Aber de dänk ig, hei jesus isch ja o da bi mir är isch über au dürbi jeder zit u das git mir neui motivation i sötigä momäntä.

Das find'i guet, das hät mir damals no gfählt.

Ich wiiche dänn villmal us und gondle z.B. im Livenet-Forum ume ....
Vilicht han i dann e bitzli besseri Stimmig. Aber d'Arbet isch dänn trotzdem nonig gmacht, ich also no ke gueti Lösig...

LG origo

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Di 30. Dez 2008, 11:38
von Schoham
Jo so an tüfa Blick im Glauba uf eusa herrlichi Erlöser gid einam neui Chraft. Wünsch dar sie jeda Tag ufs neui - schwigsam. :)

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 13:14
von Ribecka
Hey

Ha o gad chli dr aschiss u bi o müed. Aber nid wöu ig nüt bessers z tüä hätt sondern wöu ig umä mau feriä bruchä (ha zwar ersch sit 3 Täg ke feriä me...) ja haut o chli gstuss...
Sött aber zwar no lerä so dofi teschts morn wo ig hinger u vor nid nachächumä. Öb itz das besser wär oder nid cha mä säch ja drüber stritä... eig wäri ja chli am stressä aber ma haut äbä nid. So das wär d beschribig vo mim hütigä aschiss ;) Was machi gäg äschiss?? Schoggi ässä :?: hehe chunnt nid guät we ig das immer würd machä...
aso bruchä besseri Tipps...
witer no schönä aschiss aunä!!

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:28
von bluna
U Danke!

Holländisch ,Bedankt!
Deutsch, Danke vielmals!
Inglish: Thanks!

Trinke am besten Bluna und das gibt richtig Stoff zu arbeiten :mrgreen:

Bluna in Orange und Bluna in Citrone.

blunchen

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:37
von doro
Hallo Ribecka

Hehe, ich sött mich nacher au no as lerne (bzw. läse hani mir vorgno) mache. Ha zwar nöd mega de Aschiss, muen aber scho luege, dass ich mich mal dra mach. Cha dir also es bizli nafüle.

Ich wünsch dir trotz dem, dass es dir stinkt, dass du Motivation überchunsch und dass sich s lerne morn uszahlt. :))

Vilich hilft ja s Läse vo dinere Signatur (4. Mose 6,24-26) au bizli. Jedefalls wünsch ich dir das, was det staht. ;)

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:42
von bluna
doro hat geschrieben:Hallo Ribecka

Hehe, ich sött mich nacher au no as lerne (bzw. läse hani mir vorgno) mache. Ha zwar nöd mega de Aschiss, muen aber scho luege, dass ich mich mal dra mach. Cha dir also es bizli nafüle.

Ich wünsch dir trotz dem, dass es dir stinkt, dass du Motivation überchunsch und dass sich s lerne morn uszahlt. :))

Vilich hilft ja s Läse vo dinere Signatur (4. Mose 6,24-26) au bizli. Jedefalls wünsch ich dir das, was det staht. ;)

lg, doro


Diese?

Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:44
von doro
Ich ha min Bitrag ad Ribecka gschribe. Ich han die Signatur gmeint. ;)

Aber dini isch natürlich au en Ufsteller - auc wenn sie ganz andersch isch als de Ribecka ihri Sig. Aber de Spruch und d Farbe würked sehr fröhlich. :))

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:48
von bluna
Den?

Der Herr segne dich und behüte dich; der Herr lasse sein Angesicht leuchten über dir und sei dir gnädig; der Herr hebe sein Angesicht über dich und gebe dir Frieden.
4. Mose 6,24-26

Da gibt äss liedli da vooor vom Tinu Pepper!

Blunchen

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:51
von doro
Genau, die Vers hani gmeint
S Lied käni nöd.

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 16:59
von bluna
doro hat geschrieben:Genau, diese Verse meinte ich.
Das Lied kenne ich nicht.

lg, doro



hann gedacht das mann Schwiiiiiiiiiiiiiiiiiitzerdüüüüüüüüüüüüüüüüüütsch schriebt oder dörfst da nu die Admin. machä in Hochdüüüüüüüüüüüüütsch zu schriebbää?

bluna

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Mi 7. Jan 2009, 17:17
von doro
Hoppla, tuet mer leid. Jetzt hani voll vergässe, dass mir im Schwyzerdütsch sind.
edit: Ha mini Biträg jetzt no umgänderet.

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 8. Jan 2009, 09:07
von origo
bluna hat geschrieben: hann gedacht das mann Schwiiiiiiiiiiiiiiiiiitzerdüüüüüüüüüüüüüüüüüütsch schriebt oder dörfst da nu die Admin. machä in Hochdüüüüüüüüüüüüütsch zu schriebbää?

:mrgreen: Ja, Bluna
das isch da eso, aber wänn du schriibsch "mann", dänn gaht das d' Doro nüt aa, si isch ja e Frau :mrgreen: :lol:

- He doro,
wo findsch Du eigentli diè griechische Buechstabe?

grüessli
origo

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 8. Jan 2009, 11:31
von doro
Ich schriib der e PN, s isch ja OT da. ;)

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Do 8. Jan 2009, 15:03
von bluna
OT = Orientierungslauf :mrgreen:

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 9. Jan 2009, 09:21
von origo
bluna hat geschrieben:OT = Orientierungslauf :mrgreen:

Du meinsch OL ;)

Aber das isch au OT (off Topic ~ ääh ... wäg vom Thema )

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 9. Jan 2009, 11:40
von doro
Genau, drum chömemer jetzt wider zum Thema zrugg.

Wie gahts eu hüt so "Aschiss"-mässig? Händer es Motivationstüüf? Wie begägneter dem? Oder vilich gahts eu ja guet und ihr händ grad sones Tüüf überwunde. Dänn händer vilich en Tipp... ;)

Also, ich ha mir ja für hüt vill vorgno. Jetzt muenis nur au mache. Sind aber eigetli cooli Sache. Vilich glingts, wäni mir das vor Auge halte. :D Also, in Aschiss-Stimmig bini nöd. Meh so fuul halt. :D

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 9. Jan 2009, 11:45
von viper187
Es isch friitig, do machi no weniger als susch scho.... Me mue jo langsam is wucheend übergoh...

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 9. Jan 2009, 16:17
von bluna
doro hat geschrieben:Genau, drum chömemer jetzt wider zum Thema zrugg.

Wie gahts eu hüt so "Aschiss"-mässig? Händer es Motivationstüüf? Wie begägneter dem? Oder vilich gahts eu ja guet und ihr händ grad sones Tüüf überwunde. Dänn händer vilich en Tipp... ;)

Also, ich ha mir ja für hüt vill vorgno. Jetzt muenis nur au mache. Sind aber eigetli cooli Sache. Vilich glingts, wäni mir das vor Auge halte. :D Also, in Aschiss-Stimmig bini nöd. Meh so fuul halt. :D

lg, doro



Was söll ich no schriebe wänn alles OT isch?

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 16. Jan 2009, 22:00
von elle
oh das thema "aschiss und müed" passt irgendwie ou gad voll zu mier!!
ich ha vooll dr aschiss zum lehre und sötti eich soo ä huufe lehre wöll ich im letsche lehrjahr bi und de gli is diä doofä prüäfige vor dr tüüre stöh!! bi würklech gaaar ned motiviert drzue...!!

aber jaa...es chunt ja äällwä niemer drum ume und jedä het das mal müässe drüä mache (LAP).... darum höreni itze uuf jammerä und due gschiider no öbis schlaus mache :-D aber duet mängisch guet nume so zjammerä :-D!!!

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Fr 16. Jan 2009, 23:41
von doro
Ich wünsch dir immer wieder neui Motivation! :))

Jaja, mir stinkts amel au, mich a mini Sache z mache, woni muen lerne oder schriibe oder so. Neige halt oft chli zu Fuulheit (oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so). Aber oft merki dänn au, dass es eigentlich u intressant isch.
Gahts der (mängisch) au so? Oder stinkt der chli alles? ;)

Aber ebe: nach minere Prüefig am Zistig, hani beschlosse, dass de Mittwuch en ruhige Tag wird, woni nüt mache für s Studium. Dänn isches de Dunstig und Friitig au no grad worde. Vilich isches au guet und ich han das bruucht. Aber negscht Wuche machi mi a mini Seminararbet. Isch aber au i dem Fall so, dass es es Thema isch, womi eigetli intressiert.

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Sa 17. Jan 2009, 16:54
von elle
ja ig gluube wes themänä si wo eim interessiere chas no gli eis spannend oder emu zmindscht ganz akzeptable wärde...

ja klar mängisch hani de ou ume chli motivation :D ds gits doch öbe, dassme so chli äs jäner tief het :P :D

doro hat geschrieben:oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so


das hani ou viel... aber mä seit ja ned umsonst: "aller anfang ist schwer" :D

aber itze isch emu afange iis wknd :D juhuui!

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Sa 17. Jan 2009, 17:00
von doro
Hoi elle

elle hat geschrieben:ja ig gluube wes themänä si wo eim interessiere chas no gli eis spannend oder emu zmindscht ganz akzeptable wärde...

Das tönt doch schomal nöd schlächt. :))

ja klar mängisch hani de ou ume chli motivation :D

Du, blödi Frag. Was heisst "ume"? S gliiche wie "amel" bi eus? :D

ds gits doch öbe, dassme so chli äs jäner tief het :P :D

Stimmt... Händer grad au no Semesterändspurt oder so?

doro hat geschrieben:oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so


das hani ou viel... aber mä seit ja ned umsonst: "aller anfang ist schwer" :D

Tja, stimmt...
Ich ha halt mängisch eifach s Gfühl, dass ich's eh nöd schaffe... Und dänn fangi lang ersch gar nöd a. Naja, aber ich bechume das in Griff.
Mängisch hanis natürlich au andersch ume; dassi finde, dass das eh käs Problem isch und ich no gnueg Ziit han. :D Ich bruche chli de Termindruck und so - aber nöd z vill, sus bini wider gstresst. ;)

aber itze isch emu afange iis wknd :D juhuui!

Das isch guet! Isch au wichtig, dass mer sini Freiziit chan gnüsse - au mal entspanne oder Chopf lüfte oder so. :))

Wünsche dir es super Weekend! :jump:

lg, doro

Re: aschiss?!? Müed?!?

BeitragVerfasst: Sa 17. Jan 2009, 17:24
von elle
doro hat geschrieben:Du, blödi Frag. Was heisst "ume"? S gliiche wie "amel" bi eus? :D


ja hie heisst "ume": öpä diä :-D!! auso ig ha eich geng sehr viel motivation für alles... eifach bi eim inzige punkt ha ig fasch NIE motivation...und dass isch bim lehre :D

ja diä doofe zügnisnoteni chöme ir nächste wuche i lehrbetrieb....uff uff uff... hoffe ja es isch guet gnue füre chef :? :)

ja zwknd cha ja nume no super wärde we scho ä schwiiizer bim schiirennä isch erscht worde :D :D