gmeind in rorschach

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

gmeind in rorschach

Beitragvon OvejaMadre » Mi 26. Dez 2007, 20:41

i sueche e gmeind, jugendgruppe oder huuschreis in rorschach SG ! hets susch chrischte ume wo vo do (oder umgebig) chömed und interesse a kontakt hend?
"They sacrificed their futures so that we could have our future"

!! CURRAHEE !!
OvejaMadre
Lebt sich ein

Re: gmeind in rorschach

Beitragvon bluna » Do 27. Dez 2007, 13:17

Hoi und herzlich Willkommen hier im Forum,ich kenne Gemeinde in der ganzen Schweiz und im Ausland.

ä Gmeind in Rorschach,wie soll sie sein,eher Ruhig,etwas lauter,etc.???

Bluna
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
bluna
My home is my castle

Beitragvon OvejaMadre » Fr 28. Dez 2007, 01:17

ich suche einfach kontakt mit anderen christen... gemeinden kenne ich schon in rorschach, nur bieten sie nicht das was ich suche! mir ist einfach aufgefallen das in vielen gemeinden kein interesse an neuzugängern herrscht. man sitzt rein, geht wieder, und niemand kommt auf einen zu. einmal hatte einer interesse, aber es verschwand ziemlich schnell, als er mit entsetzen bemerkte, das meine mutter raucht. in einer anderen gemeinde kamen die leute direkt auf mich zu und stellten sich vor, nur leider hat es dort nur ca. 3 jugendliche und der worship ist aus kirchenbüchern...ich liebe modernen worship doch so :-( in einer anderen gemeinde hatte es auch keine jugendliche, nur kleinkinder...
ich suche einfach eine gemeinde, oder gruppe, muss nicht mal eine gemeinde sein, mit denen ich über gott austauschen kann...

welche gemeinden kennst du den? ich kenne die methodisten, eg rorschach, feg rorschach und diese christliche spanische gemeinde (name entfallen).

!! CURRAHEE !!
OvejaMadre
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Fr 28. Dez 2007, 01:38

Hallo Lütlis

Das isch da s Schwiizerdütsch-Forum... Blibed doch bitte bi Dialäkt! :))

lg, doro - Seniormod

Ps: Käne leider kä Gmeind oder so in Rohrschach.
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
verstorbene Admin

Beitragvon OvejaMadre » Fr 28. Dez 2007, 01:40

ups, i passä mi zfescht a :D hesch recht...

!! CURRAHEE !!
OvejaMadre
Lebt sich ein

Beitragvon bonky » So 27. Jan 2008, 12:18

i glaub i dä eg rorschach findsch am meischte jugendlichi i unterschiedlichem alter. musig und so isch döt au ziemlich modern...
bütet au vil verschiedeni sache a, z.b. jugendgruppe, jungschar, gmeindeferiä... und hald susch no aläss.

FEG Goldach hät susch glaub au no e paar lüütlis.

Wenn dir da alles nöd so gfalle hät:), muäsch hald uf st.gallä in icf. isch i dä moschtstube und döt häts nur jungi lüütlis:)

aso...vil glück bi dinere suächi.

bonky.
bonky
Newcomer

Beitragvon OvejaMadre » So 27. Jan 2008, 21:04

merci! i de eg und im icf bini scho gsi! s´icf find i doof wels zmitzt am sunntig nomi isch! meh isch den halt relativ igschränkt mit undernehmige wemer uf di 5i uf sg mue...jep, feg goldach werdi mol go, mini eltere sind hüt gange, het ne no gfalle, nur hegs kai jungi ka...aber jo, mittlerwilä loni mini suechi eh mol stoh...

!! CURRAHEE !!
OvejaMadre
Lebt sich ein

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum