Chrescht si...

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Chrescht si...

Beitragvon *suuusi* » Mo 13. Aug 2007, 16:06

Hey... Ich hamich vor öpe 4 Jahr bekehrt, aber ich weiss voll ned öb das ganze "rechtig gloffe" esch. Ich han im Momänt grad e zemlichi Krise öb ich wörkli zu Gott ghöre etc. und weiss eifach nöm so wiiter... :?
Wer u kuul wen ehr mer mal chönnted säge was ehr zu dem ganze halted und so... Merci scho im vorus! :)
*suuusi*
Newcomer

Re: Chrescht si...

Beitragvon thery » Mo 13. Aug 2007, 16:27

Hm, chönntisch villicht no e Bitz meh verzelle. Wieso hesch de z´ Gfüehl es sig nid richtig gloffe?

Und warum weisch nid ob du zu Gott ghörsch?
thery
Abgemeldet

Beitragvon *suuusi* » Mo 13. Aug 2007, 18:11

Ich weisses ebe au ned so gnau... Ich weiss ebe ned öb das e rechtigi bekerig gsih esch und drum weissi ned öbi zu Gott ghöre... Esch chli strange, ichh weiss...
Schöne abig allne...
*suuusi*
Newcomer

Beitragvon bigbird » Mo 13. Aug 2007, 18:16

Original von *suuusi*
Ich weisses ebe au ned so gnau... Ich weiss ebe ned öb das e rechtigi bekerig gsih esch und drum weissi ned öbi zu Gott ghöre... Esch chli strange, ichh weiss...
Schöne abig allne...
Ganz schlicht gseit: We du vo ganzem Härze wosch Chrischt sy - Jesus nachefolge, de bisch es jedefalls.

Aber mängisch mache d Gfüel, was si wei ... aber die sy nid massgäbend. Ds Wort vo Gott isch massgäbend. U das seit: Niemand wird sie aus meiner Hand reissen!

Suech Gmeinschaft mit anderne Chrischte, red mit ne drüber, bätt mit ne - tu Jesus lobe - dass är für di gstorbe isch!

bigbird
Menschliche Weisheit führt in eine Spaltung -
göttliche Weisheit führt ans Kreuz.

J.S.
bigbird
Administrator

Beitragvon kingschild » Mo 13. Aug 2007, 19:14

Original von *suuusi*
Hey... Ich hamich vor öpe 4 Jahr bekehrt, aber ich weiss voll ned öb das ganze "rechtig gloffe" esch. Ich han im Momänt grad e zemlichi Krise öb ich wörkli zu Gott ghöre etc. und weiss eifach nöm so wiiter... :?
Wer u kuul wen ehr mer mal chönnted säge was ehr zu dem ganze halted und so... Merci scho im vorus! :)

Hallo suuusi

We de ja gseit hesch zu Jesus de bisch uf em richtigä wäg. Aber was dänksch de was isch fausch gloffe?

Was für zwiefu hesch de im Momänt gnau?

dr herr mit Dir
Kingschild

kingschild
Senior-Moderator

Beitragvon sugi » Do 30. Aug 2007, 21:49

Original von *suuusi*

Salü,

weisch was, ich glaub das macht doch irgendwie uf irgendere Art jede dure...das chönd Prüefige si..!

Irgendwänn isch au fertig mit ´Milch´ und die fest ´Nahrig´ bruuchts...dä Glaube wachst! Somit au dVersuechige..aber ebe, me muess meh köre, wäns etz es speziells Problem wär.

Lass ders vo Gott zeige, und ergib di Ihm, säg Ihm, Herr, da bin i, nimm mi, dänn ich bi z´schwach..nur du elei chasch mi trägä..ich Vertroue dir!! Danke, dörf i dis Chind si!

Dä Tüüfel redt gern so Sache eim is Ohr, öb das e schlächts Gwüsse isch, kei Verbindig zu Gott meh, und und und.......! Das isch euse ´Kampf´, aber mir hend dä Sieg uf eusere Siite, dänk immer da dra.. :)

greez

Vertraue auf den Herrn mit deinem ganzen Herzen
und stütze dich nicht auf deinen Verstand!
Auf all deinen Wegen erkenne nur ihn,
dann ebnet er selbst deine Pfade!

Spr.3,5-6
sugi
Eigene Wohnung

Beitragvon rame » Sa 1. Sep 2007, 20:17

HEY DU, JO DA HANI AU ZIIT LANG KAH.I HA EMMER DEVÖR BÄTET DASES BESSER LOUFT ABER nüt.bis i einisch gmerkt han das ivell zegoesisch vor gott gsi be. i ha nome me gha vor ouge dases mer besser got aber gott hani i dere ziit ned gse.ersch woni mol idr chligroppe dröber gret han esch mrs ufgfalle.jetz gots mr besser imglaube.i dänke du gosch grad dor 40tag wüeschti.da esch nome sone prüefig.jesus esc jo au 40tagdor dwüeschti glofe.ond er het ales guet bestande.also halt ah jesus fescht.dänk aihn.gruess rame
rame
Newcomer

Beitragvon Tirza » So 2. Sep 2007, 05:50

Original von *suuusi*
Ich han im Momänt grad e zemlichi Krise öb ich wörkli zu Gott ghöre etc. und weiss eifach nöm so wiiter... :?

Sali suuusi

Kasch du uns sage ob öpis konkrets passiert isch, in dr letschte Zyt? Will, de`zwiflisch jo nitt scho sit 4 Johr, oder han ich das falsch verstande?

liebi griessli Tirza

Die Güte des Herrn hat kein Ende, sein Erbarmen hört niemals auf, es ist neu jeden Morgen! Gross ist deine Treue, o Herr! Klagel. 3. 22 -23
Tirza
Wohnt hier

Beitragvon Tirza » So 16. Sep 2007, 23:19

Original von *suuusi*
Ich han im Momänt grad e zemlichi Krise öb ich wörkli zu Gott ghöre etc. und weiss eifach nöm so wiiter... :?

Ha mi eifach emol welle erkundige wies dir hit goht?
Du hesch lang nit me vo dir here loo,
wär schen wieder e weeneli zhere vo dir!

Wie au immer, Gott isch do jede Dag, und du bisch vo im gliebt grad so wie de bisch, au jede Dag!

Gottes Säge

Lg Tirza
Die Güte des Herrn hat kein Ende, sein Erbarmen hört niemals auf, es ist neu jeden Morgen! Gross ist deine Treue, o Herr! Klagel. 3. 22 -23
Tirza
Wohnt hier

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum