Sueche öpper zom reise z´Australie

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Sueche öpper zom reise z´Australie

Beitragvon Moeneli » Mo 21. Nov 2005, 18:03

Hallo zäme

Ich gange vom Januar bes im April 2006 of Australie.D´Schuel goht aber bes am 12. März. De Monät nächär wett i no gnüüse mett reise. Da i ned elei wett goh, suech i no öpper wo mettchonnt. D´Schuel mach i in Adelaide, das esch im Süde (bim Melbourne). De Röckflog wär Metti April.

Jetzt suech i en Person wo de Monät mett mer wett erläbe oder öberläbe Wie mer reise usw.chönnte mer jo de no a luege. Wenn du bereit wärsch oder öpper kennsch wo das wett mache,denne mäld dech doch bi mer. I bevorzoge wiiblechi Persone, wenns en Maa wär, müesst mer´s denne nomol a luege *smile*

En liebe Gruess
Moeneli
Newcomer

Re: Sueche öpper zom reise z´Australie

Beitragvon evi » Do 24. Nov 2005, 19:53

:D :D :D
Ich würd voll gern mitcho, Australiä tönt so verlockend :roll: chan eifach leider nöd, us geld gründ... aber ich han irgedwiä so freud gha a dim forumitrag und dänkt ich schrib etzt trotzdem mal. ich frag mal i mim bekannte chreis chli ume. we alt bisch du denn? wär doch kuul wänns öper i dim alter chenti si... und ich frag mal nur wiblichi wesä :]
Uf jedä Fall wünschi dir Gottes riiche Sägä und Gwüssheit, das ER dich wird beschütze, egal wo du hi gahsch!
evi
Lebt sich ein

Beitragvon lay_shrink » Sa 26. Nov 2005, 14:40

Hä! Ich wer däby! :D Denn hani äbe grad Zyt zum schaffe und Gäld verdiene, und bevor denn d Uni afoht wotti unbedingt no go umereise. Ich han sogar Verwandti in Auschtralie, die hani scho längscht mol wele go bsueche. Si wohne in Perth, im Weschte.
Aber ich han scho lang mol welle nach Irland goh und dert denn per Autostop umereise. Vilech gang i au nach Irland! Hätti grad öbberd Luscht? :D
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." Und "wichtig ist, dass man nicht aufhört zu fragen!" - Albert Einstein
Bis demnächst! :D
lay_shrink
Member

Beitragvon sterngucker » Sa 26. Nov 2005, 16:11

Original von lay_shrink
Vilech gang i au nach Irland! Hätti grad öbberd Luscht? :D

Irland? Of course, aber ich bin männlich :D und frei würdich wohl au nid becho für 4 Wuche....

Bonne chance, petit prince! (isch doch de chlii Prinz uf dim Avatar-Bildli?)
"Denn das Wort des Herrn ist wahrhaftig,
Und all sein Tun ist Treue"

Psalm 33,4
sterngucker
Wohnt hier

Beitragvon doro » Sa 26. Nov 2005, 16:51

Original von sterngucker
Original von lay_shrink

Irland? Of course, aber ich bin männlich :D

Hihi. *flücht*

und frei würdich wohl au nid becho für 4 Wuche....

Musch halt Studänt werde.......... :tongue: Oder MI, wie de jeig so schön seit... :D

lg, doro

Ps: Sorry, bin ja scho wider weg.

Pps: @lay_shrink: Irland isch sicher gäch! :)
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
Verstorben

Beitragvon sterngucker » Sa 26. Nov 2005, 19:19

Original von doro
Original von sterngucker
Original von lay_shrink

Irland? Of course, aber ich bin männlich :D

Hihi. *flücht*

Solang du dir kei Chnoblauch ume Hals hängsch wend mi gsehsch machi mer kei Sorge :D

Original von doro

Musch halt Studänt werde..........

Wennich Studänt wär, denn wärich wohl so oft im Starbucks, dass ich kei Geld meh hät für en Irlandreis ;)
"Denn das Wort des Herrn ist wahrhaftig,
Und all sein Tun ist Treue"

Psalm 33,4
sterngucker
Wohnt hier

Beitragvon lay_shrink » So 27. Nov 2005, 23:34

Original von sterngucker
Original von lay_shrink

Irland? Of course, aber ich bin männlich :D und frei würdich wohl au nid becho für 4 Wuche....

Bonne chance, petit prince! (isch doch de chlii Prinz uf dim Avatar-Bildli?)

Ah, männlech? Hmm.....
:tongue:
Du, ich wür mit Wybli, Männli und sogar mit em Sterngucker nach Irland goh :D
Ach doro, denn gömer doch alli 3 zäme! Aber äs wird autogschtöpplet, nur das das klar isch! Geiz ist geil! :D

Ah ja, ich han vor irgendwenn vilech mol Ändi Summer z goh, oder Afang Herbscht.... wenn das nid s Gliiche isch, aber so um die Ziet ume. :]
2 Wuche?

Edit: Wau.. s wundert mich, dass "geil" nid auto-korrigiert wird... :shock:
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." Und "wichtig ist, dass man nicht aufhört zu fragen!" - Albert Einstein
lay_shrink
Member

Beitragvon doro » So 27. Nov 2005, 23:49

@sterni:
Original von sterngucker
Solang du dir kei Chnoblauch ume Hals hängsch wend mi gsehsch machi mer kei Sorge :D

Wäääk, nei... Kei Angscht. :P

Original von doro

Musch halt Studänt werde..........

Wennich Studänt wär, denn wärich wohl so oft im Starbucks, dass ich kei Geld meh hät für en Irlandreis ;)

Tjaja, hät ja chli öpis. Aber jetzt bini ja nur no sälte döt. Aber immerhin hani de Bill det troffe, das isch au nöd z verachte. (Oke, ich has zwar eigetli gar nöd so oberkuhl gfunde. :D)

@lay_shrink:
Original von lay_shrink
Du, ich wür mit Wybli, Männli und sogar mit em Sterngucker nach Irland goh :D

SOGAR? :shock: :D

Ah ja, ich han vor irgendwenn vilech mol Ändi Summer z goh, oder Afang Herbscht.... wenn das nid s Gliiche isch, aber so um die Ziet ume. :]

Hehe, dänn bin ich wahrschinlich scho bald... öhm, weiss au nöd wo. Irgendwo, wo mer Franz redt*. (Hui, da müssti mi mal chli drum kümmere :D)

Ja, isch nämli ganz es böses, böses Wort. :shock: :warn: :shock: Sötsch dich würklich schäme! :P

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
Verstorben

Beitragvon lay_shrink » Mo 28. Nov 2005, 00:05

Ja, isch nämli ganz es böses, böses Wort. :shock: :warn: :shock: Sötsch dich würklich schäme! :P

lg, doro

Hützudags weiss me jo nid.. nid mol meh unter de Chrischte...
Also, mis Mami hörts nid gärn.. aber ich sägs trotzdem ab und zue.. wänns halt grad mol so userutscht. :D

geil: Das Adjektiv geil geht wahrscheinlich auf eine indoeuropäische Wurzel mit der Bedeutung "aufschäumend", "heftig", "übermütig", "ausgelassen" und "lustig" zurück. Im Althochdeutschen (seit dem 8. Jh.) wurde geil im Sinne von "übermütig", "überheblich" verwendet. Im Mittelhochdeutschen (seit dem 12. Jh.) kann es für "kraftvoll", "mutwillig", "üppig", "lustig", "froh", "fröhlich" und "schön" stehen.

:D
lay_shrink
Member

Beitragvon Cöna » Di 29. Nov 2005, 20:19

Original von lay_shrink

geil: Das Adjektiv geil geht wahrscheinlich auf eine indoeuropäische Wurzel mit der Bedeutung "aufschäumend", "heftig", "übermütig", "ausgelassen" und "lustig" zurück. Im Althochdeutschen (seit dem 8. Jh.) wurde geil im Sinne von "übermütig", "überheblich" verwendet. Im Mittelhochdeutschen (seit dem 12. Jh.) kann es für "kraftvoll", "mutwillig", "üppig", "lustig", "froh", "fröhlich" und "schön" stehen.

:D

Und irgendwohär hani mal erfahre, dases "sexerregend" ono soll bedüte... :D
*duck*
Sorry, ha halt dänkt, das mues no uf d´lischte... :D
Cöna
Member

Beitragvon naja » Di 29. Nov 2005, 20:44

Hoi Moenli

Falls Du us de Spechtenstrasse 96 (SpechtenstrassewäggabeligundAmselwäg) chunnsch, wür ichs mir no überlegge...:tongue:
Suscht duen i passe. Und falls Du us dere Strass chunnsch, chönntsch mir gnaueri Aagabe geh? So Chöschte, vom Flug und vom übernachtigs Platz. hi hi...

Wär Hammer wenn vo dere Strass chunnsch. loool und suscht chli peinlich looool :D

Liebs Grüessli
:))
naja
Member

Beitragvon Masterer » Di 10. Jan 2006, 21:58

Australia´s pretty cool 8-).

Ich bi 2 halb johr z brisbane gsi. :D

Hoffe du hesch a schoenae ufenthalt Moeneli.
"When you are arguing against Him you are arguing against the very power that makes you able to argue at all."
Masterer
Newcomer

Beitragvon Me|tLi » Do 12. Jan 2006, 22:51

Uf Australie würdi zwar u gern mitcho Moeneli, aber leider muessi dennä schaffe :cry:

Aber uf Irland für zwei Wuche wär scho mega kuhl, wenn mich öpper eifach so würd mitnäh :D
Me|tLi
Newcomer

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum