Kennt öpper d Jugi in Burgdorf sH2o???

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Kennt öpper d Jugi in Burgdorf sH2o???

Beitragvon chlises_ängeli » Di 15. Nov 2005, 10:39

Hallo zämme

ig sueche Lüüt wo z Ha2o in Burgdorf kenne..
ghörsch du derzue??
Ich bin das Licht der Welt. Wer mir nachfolgt, der wird nicht in der Finsternis umherirren, sondern wird das Licht des Lebens haben! (Johannes 8,12)

Benutzeravatar
chlises_ängeli
Newcomer
 
Beiträge: 11
Registriert: Mo 14. Nov 2005, 13:34

Re: Kennt öpper d Jugi in Burgdorf sH2o???

Beitragvon Pavlova » Di 15. Nov 2005, 15:57

i persönlich ned. aber i kennä 2, wo dert debi si. warum?
Der Beweis, dass es Liebe gibt, sind verliebte Menschen. Der Beweis, dass es Gott gibt, sind glaubende Menschen.
Pavlova
Newcomer
 
Beiträge: 10
Registriert: Fr 21. Okt 2005, 16:36

Re: Kennt öpper d Jugi in Burgdorf sH2o???

Beitragvon chlises_ängeli » Di 15. Nov 2005, 15:58

ig bi drum ou i dee jugi wär kennsch de du??
Ich bin das Licht der Welt. Wer mir nachfolgt, der wird nicht in der Finsternis umherirren, sondern wird das Licht des Lebens haben! (Johannes 8,12)

Benutzeravatar
chlises_ängeli
Newcomer
 
Beiträge: 11
Registriert: Mo 14. Nov 2005, 13:34

Re: Kennt öpper d Jugi in Burgdorf sH2o???

Beitragvon ms-ly » Mi 30. Nov 2005, 16:42

isch nöd de benu und de gandi au bi eu idä jugi?
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt
 
Beiträge: 60
Registriert: Do 11. Aug 2005, 23:31
Wohnort: Moc Moc City (TG-CH)


Zurück zu Schwyzerdütsch Forum

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast