jungi christä im kanton glarus

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

jungi christä im kanton glarus

Beitragvon evi » Mo 17. Okt 2005, 21:24

hoi zämä...
wet üch schnell mini gschicht verzelä. churzfassig:
ich bin imne christliche elterehuus ufgwachse mit 3 brüederä. mit 14 hani mich aber vom glaube abgwendet und nüt meh welä demit ztuä ha. leider mini brüederä au.
im juni das jahr bini für 3 mönet uf kanada gangä zum d sprach lernä. det hani e schwiizerfamiliä kennäglernt. überzogeni christä. und det hani gmerkt, dass gott mich nöd ufgäh het und wieder a mini tüür chlopfet. und dass das alles kei zuäfall chan si. am 25 september hani mich bekehrt. und ich han sit det sone freud und friide, sisch eifach unglaublich schön. ich wet mis läbä ganz und gar für gott lebä.
woni zrugg cho bin vor 2 wuche hets mi dänn aber zimli hert troffe. mini kollegä hend alli zgfühl ich spinnä und wännd nüt drvo wüsse. gwüssi nemed mi gar nöd ernscht und säged dass das niämals lang ahebt und anderi meldet sich praktisch bis gar nüm. mine älter brüäder woni lang es engs verhältnis gha han möcht nöd mal meh mit mir redä...
ich kennä kei christä i mim alter det woni wohne und umgebig. und ich han zgfühl, es wär wichtig wäni mi au mit christe i mim alter chönti träfä, über jesus plaudere und gedanke und fragä ustusche.
hets da christe usem kanton glarus oder vo de nöchi i mim alter (20gi)?
wenn ja, wär uh schön wänn ihr üch würdet meldä. ich freu mi au, wänni mit andernä cha über jesus plaudere.... meldet eüch doch eifach...
dangge vielmal und liäbi grüässli
evi
Lebt sich ein

Re: jungi christä im kanton glarus

Beitragvon Gospelhiphop » So 5. Feb 2006, 16:01

Ich wohn zwor nid diräkt us em Kanton Glarus aber mini Grossmueter wohnt in Schwande und bi dorum no abentzue dörte. Ich bin au christ ;)

Finds cool dass dr wäg zrugg zu Jesus gfunde hesch, das freut mi grad. juhuuuuuuuuuuu:party:
Gospelhiphop
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mo 27. Feb 2006, 12:46

aso in glarus city giz äs relativ neus fitnes center move it.
da isch chrischtlich d leiter sind mini geistlichä leiter und sie gönd würkli radikal mit jesus.
es het döt immo jungi lüüt mindestens öper und mit dene wür ich mich treffe. wil sie sind würkli cool und gänd alles für gott.

und sie sind öpe glich alt wie du, und händ ä starchi vision. luäg mol verbi wür mi freue wens mer öpis würed verzelle. :D
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon evi » Mo 27. Feb 2006, 18:54

merci vielmal.

han ir zwüscheziit doch es paar jungi christe känneglernet.
vom fitnesszcenter hani au scho ghört. ja, ich gang mal go luägä... franceso, freddy und co? hend mir vor es paar jahr immer wieder vo jesus verzellt ufde strass ;)

vo wo chuntsch denn du?
evi
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Mo 27. Feb 2006, 21:43

jo da sind sie:D schribsch mer pn denn dörsch au din name aneschribe.

cool das sie kensch :))

i bi vo romanshorn. de philip (vilicht kensch ihn au) leited bi mir dihei ä husgmeind. und ibi halt imo am wucheend i brunnadern bi ihnä und wör glehrt.
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum