Swiss Christian Hip-Hop Jam

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Re: Swiss Christian Hip-Hop Jam

Beitragvon wdani » Mo 9. Jan 2006, 22:22

@ms - ly

jä die bsp. sind nit schlächt.

aber das sind alg. no z wenig vorschläg!!! :) also chömet mit euere vorschläg! ;)

l.g White Eagle
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon promesse » Di 10. Jan 2006, 12:10

Hey ms-ly hey voll cool dass du au rapsch und hesch au scho tegscht gschriebe? tuesch du uff mundart rappe?
hey hey wer cool no vo dir z´köre!

peace promesse

Mir schwitzer christian rappers müend zämme halte!!!
promesse
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 10. Jan 2006, 15:10

aight. jo uf mundart und thurgauer dütsch ;)

i cha dir mol was schike ibi nödso guät. abo bi flisig am lerne. abo ibi au nöd Grottenschlecht *dieterbohlennachmach*

schik mir mol per pm dini mail addy den chönd mir mol chly ustuschä. schribsch du dini text au selber?
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Di 10. Jan 2006, 17:36

hey ciao, Das isch jo voll cool.

ah das isch scho easy,me wird jo mit der Ziit immer besser

jo eh,also ich tue uff französich, ich han aber sit e wuche ebitz agfange uff mundart (Baseldütsch)

jo easy könne mr emol.

God bless
promesse
Newcomer

Beitragvon doro » Di 10. Jan 2006, 20:00

Yeah! Französisch? :)) Cool!

Das scho xeh? :D

Ha dänkt, i mäld mii da wider mal... ;)

lg, doro (Franz-Fan, chönnt mer so säge :D)
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
verstorbene Admin

Beitragvon wdani » Mi 11. Jan 2006, 12:22

hey leuts dien au no meh bispil überlege wen dr do ihne schribe ;) also ich bi bi däm eh nit guet... bi scho die ganz zit am überlege :))

hey doro! jop franz duet er! und wie! voll cool! hörsch en den wen dä event startet! :) und isch doch immer guet wen me sich ame mäldet!

ich mäld mi au wens news git! glg! gby all! Däni
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon Gospelhiphop » Mi 11. Jan 2006, 20:56

ich schreieb christlichen Hip Hop einfach auf Baseldeutsch.
Ich bin sowiso dabei=)

@wdani
Du hast ja meine Adresse ;)
Gospelhiphop
Newcomer

Beitragvon promesse » Do 12. Jan 2006, 11:57

Das isch jo voll Fett!!

@gospelhiphop:

und wie isch di künstlername?

also God bless you all!!

promesse
Newcomer

Beitragvon promesse » Do 12. Jan 2006, 12:28

Hey Leuts ich han do öpis sehr interessants für d´ rappers,sänger und au zuhörer!

Also:

Ich bi letscht summerferie in Amerika gsi und Gott het mir öpis ufs herz gleit.

Er het mir gseit, dass mir neui musik für ihn sölle mache.
En new sound, en neue hiphop!!
Aber s´ganzi got nit um HipHop oder musik, nei s´ganze got um Gott (logisch,macht jo au me sinn) und es söll radikal für ihn si.

Es würd eso usgseh: Jungi lüt (ebbe, rappers und sänger) gönd use uff d´stross um GOTT als wohri King uff der stross z´mache und das ganzi würd unterem Name:

Zions New Music productions (so könnti studio heisse,es bestot aber noni)go. (nur so als idee)

Ihr könnet jo mol do drüber bette ob das eure platz wer und ob ihr mitmache würdet,das alles würd aber erscht noch de summerferie afo. Ihr könnet das jo an wiitere christliche rappers,produzente witter sage.

Es wer mega toll wenn ihr au könntet das ins gebet ne!

God Bless
promesse
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Do 12. Jan 2006, 13:21

Und der HERR sprach: Juda soll hinaufziehen. Siehe, ich habe das Land in seine Hand gegeben. 3Und Juda sagte zu seinem Bruder Simeon: Zieh mit mir hinauf in mein Los, daß wir gemeinsam gegen die Kanaaniter kämpfen, dann will auch ich mit dir in dein Los ziehen! Da zog Simeon mit ihm
Richter 1 vers 2-3

I ha au e vision für de christliche hiphop.
Er isch us de sklaverei entstande. ursprünglich!! Und ez isch so viel schlechts drin. wie d agresivität, d komerz sexualität...

aber i mein es isch glich ä perfektionirig vom wort. nur wird sie jetzt im fleisch betribä. wenn abo da umchert und zrug goht an ursprung wos no im sinn gsi isch vom schöpfer nämlich das zsklave befreit werded. den het de hiphop ä ehnorm grossi chraft. Es cha nämlich geistlichi kampffüärig betribä werde und es chönd lüüt frei werde.

Mer werded ä szene ihneh im rugä d gmeind wo mit üs s los teilt. und in chriäg zücht. mir wörded männer und fraue im gebet ,im gräpptä gebet. usbildä, vorallem diä wo jetz scho e begobi hend, und sie werded zrug i ehri gmeindä goh und idä gmeind en diänst vom gebet überneh.

i ha richter 1,2 im bezug uf da johr übercho. und mit dem au diä vision vom hiphop idä schwiz.

aber i glaub fescht das da nu en teil wird sie vo dä ganze bewegig wo de chrischtliche hiphop wird idä schwiz durchgoh

und i freu mi das au dahjohr de CH-06 isch...

da mit de zion records find i ganz ä edli sach. i find es söt nunöd bestimmt wärde wer so öpis söt leite, es wird sich usäkristalisiere wer ä salbig für so öpis het. Aber würkli ä super sach

mfg ms-ly
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Do 12. Jan 2006, 13:35

@danny

do paar näme:

Gods’ messengers jam

Disciple worship festival

The different way (TDW)

Holy music

promesse
Newcomer

Beitragvon promesse » Do 12. Jan 2006, 16:37

@ms-ly

Jo genau du hesch recht wege der leitig,für das wird Gott scho sorge!!

peace

ps: di vision findi au sehr toll,so sache miend mr ernscht ne!!

With God everything is possible nothing is impossible!!!
promesse
Newcomer

Beitragvon Gospelhiphop » Do 12. Jan 2006, 19:19

Ich ha no kei Künschtler Näme aber paar vom Lords Meeting nenne mi eifach MCDani ;) doch ich machs jo nid um berüehmts wärde sonder um so Gott derfür s´danke:)
b´hiet di Gott das ka me immer bruche
Ah spraye ka ich no, würd uf jedefall e schöns Graffiti mole.
Gospelhiphop
Newcomer

Schön´ Gudn Tach auch

Beitragvon Liljena » Fr 13. Jan 2006, 19:00

ja hallo erstmal, ich bin die Lille und komm von Deutschland und ich finds voll gut was der wdani hier macht!!!
Das ist doch ne feine Sache und ich würd ja auch MCs ausfindig machen wollen, aber es gibt nicht so viele Deutsche die Mundart rappen.
Und ich hab schon allein Probleme mit "chuchächäschtli" und rappen kann ich sowieso nicht!!! aber ich hör gern zu =) deshalb solls klappen! Juhu!

Greetzle,

Liljena
Liljena
Newcomer

Re: Schön´ Gudn Tach auch

Beitragvon wdani » So 15. Jan 2006, 13:25

hey sali zämme! zerscht e mol, isch voll cool was dr do ufs härz griegt händ! past alles irgentwie zämme!! :)

@dani jop ha dini ady :] 8-) wird mi den mälde!

@LilJena jop ich hoff au das es klapt! das hoffe glaub alli wo bis jetzt dri gschribe händ! hoff s wärde no meh! :roll: :))

bis jetzt sind scho 6 näme zämme cho ich due si mol uflischte:

heavenly-blades

word isn´t worse oder W.I.W

Gods’ messengers jam

Disciple worship festival

The different way (TDW)

Holy music

also freu mi natürlich immer uf witeri! grossi uswahl isch zwar schwirig aber glich :] wird hüte wider mol chli *umeluege* oder so, und nomol e frog, kenne dir öber wo HP`s cha mache? ich lueg e mol ob ich anderi forums no find oder so zum mälde. wünsch euch no e super suntig!! und wär cool wen dr dra blibet! mit gottes hilf chas nur guet cho!!!! und do e phetts *aight* ;) gby all! cya!

wdani
Lebt sich ein

Beitragvon casseL » Mo 16. Jan 2006, 10:55

Aloha!!

Nun find ich auch endlich den Weg ins Forum ;o)

Die Idee unterstütze ich 100%ig und ich würde mich auch bereit erklären, meinen Teil dazu beizutragen, sei es musikalisch als auch organisatorisch.

Doch bevor wir über einen Name reden, sollten wir erst ein Gerüst, ein Fundament von dem ganzen Erstellen.
Das sieht in meinen Augen etwa so aus:

1. Schritt
Hätten wir genügend MCs, Djs und B-Boys für den Anlass?!
Wenn ja, können wir das Projekt «Alpha» bereits als geglückte befruchtung bezeichnen :o)

2. Schritt
Dass es einen Embryo daraus gibt, braucht es den nächsten Schritt. Das heisst «Der Umriss». Was brauchts?!
• Geld – Flyer für Spenden?!
• Räumlichkeiten – Wie viel müssen Platz haben? Reicht das «Sous-sol» in Rheinfelden?!

3. Schritt
Haben wir nun Geld, Raum und Leute können wir den eigentlichen Anlass «Die Nacht» etwas genauer unter die Lupe nehmen.
• Datum festlegen
• Ablauf des Abends – Sitzung mit den Teilnehmer (Mcs, Djs etc.)
Dort wird der Embryo gross gezogen, denn es wird besprochen, wer welches Zeitfenster hat, welchen Beat hat (Wenn man keine eigene hat ists nicht funny, wenn jeder Eminem - Stan nimmt?!)
Wie kann man den Abend fett gestalten?!
• Eintrittspreise etc. könnten im 3. Schritt auch bereits festgelegt werden, da man den Anlass nun bereits im Bauch hat und davon ausgeht, dass es keine Abtreibung bei Christen gibt ;o))

4. Schritt
«Die Nacht» ist geplant, nun fangen die Wehen an, denn Flyers und Plakate werden ausgehängt.
Euer Enthusiasmus in allen Ehren, doch den Name braucht man wohl erst in Schritt 3 oder 4?! =)

Also, iiiich persönlich denke, wir sollten nicht mit leeren Gewehren schiessen, denn dann gibts eine Fehlgeburt.
Wir müssen das Baby heranwachsen lassen.. Gehen wir es Schritt für Schritt an, okay?! :o)

Also, bin weder Schwanger, noch hab ich Aufklärungsunterricht! Finde das Bild gut und in diesem Falle auch wichtig...*g*

Oder denkt ihr nicht, dass wir es in dieser Art angehen sollten?!? Keine Ahnung...war nur eine Ideenskizze ;o)

greeetZ casseL
Wer einem eine Grube gräbt, ist ein A…Asozialer!!
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mo 16. Jan 2006, 11:50

@cassel: hesch recht!!!!

aso i meld ein MC ah... und ein produzent (wa abo nöd relevant isch) i denk mer bruched scho 10 MC´s odo meh... und den stell ich´s mir so vor das es no ä predigt git vo emene jungä typ. ich chönt mir de benu vo HM-clan vorstele oder susch öper mit änärä grosse salbig (mini lüüt: www.housechurch.ch i het scho eine uf em herz)

wie gsend ihr so de ablauf vom jam?
13.00 - 15.00denk i es git ä openmic session so chly zum ahfang.
15.00-15.15 so chly infos wa mir möchtäd und de promese cha zum bispiel sini vision vorstele oder so
15.15- 15.50 ä predigt vomene coole typ wo öpis z säge het
16.00 workshops(graphity, dj, beatbox, MCeen) openmic, chly chil kontäkt chnüpfä

schön wär wenn öper e cooly band kennt wo chly souligä worship macht oder so

Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Mo 16. Jan 2006, 15:53

Yo brothers in Jesus Christ!

@cassel hey bro du hesch brutal recht und du au ms-ly mit em prediger,find ich super,ich nimm das ernscht!!

cassel mir sötte eso vorgoh wie´s du vorgschlage hesch find ich,domits klar wird.

Mit Gott werde mir wiit ko!!
promesse
Newcomer

Beitragvon casseL » Mo 16. Jan 2006, 16:03

ät ms-ly,

wichtiger Punkt schneidest du hier an! Natürlich sollten wir uns auch fragen, WARUM wir es machen?! Als die Vision etwas definieren.
Wollen wir an diesem Abend einfach was für Christen machen, wollen wir evangelistisch was machen oder beides verbinden?!

Ein Input oder ein Zeugnis sollte unbedingt integriert werden. Wer das machen kann, ist allerdings noch nicht so relevant, finde ich?! Wobei, Vorschläge sind immer Willkommen!! =) Wunderbar…

Ablauf…Eben, am Besten warten wir noch mit dem Ablauf, bis wir wissen, ob überhaupt ein DJ, B-Boyer etc. dabei ist?!

greetZ casseL
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mo 16. Jan 2006, 18:59

ou i ha d bboy´s vergässe... *schämm* jo über de teacher müänd mir üs no kei gedanke mache... abo i het en coole en hammer typ wo alles für gott ufgeh het :D

i denk mir söted üs aly wo jetzt wend mithelfä emol irgendwo i de mitti (Züri) treffe und alles bespräche es konzept usarbeite und luäge wo und wenn, denn luäge wege flyer´s i wür au eine kenne wo da chönt. nu s druckä isch anderscht tüür...

i fends wichtig wenn me wür ä sizig mache zum mol chly bespreche
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Mo 16. Jan 2006, 19:12

This is how I do,every morning I pray to my God and I have a holy ghost party,hey bro from the east north south and to the west
I´m telling you that J.E.S.U.S is the best.
His glorious light schines on me,so you should understand I don´t talk about my flow or about how much money I have,no,I talk about Jesus the only one that I confess,oh yes he is for shure the best.

Promesse (freestyle,ha grad spass ka!)

promesse
Newcomer

Beitragvon Yehudit » Mo 16. Jan 2006, 19:53

:? ?( :? Eigentli wär das do jo s´Schwyzerdütschforum. :warn:

Grüessli Yehudit
Kadosh, kadosh, kadosh! Adonai Elohim tz va ot.
Asher hayah v hoveh v yavo!
Off.4.8
Yehudit
Senior-Moderator im Ruhestand

Beitragvon wdani » Mo 16. Jan 2006, 20:30

@casseL messi für di bitrag!!! ändlich e mol :D

also die ufstelig wo de gmacht hesch findi au guet! so lüt bruchts! ich bi sälber nit soo guet im organisiere! aber das mit em name hesch glaub falsch verstande ;) also ich ha gmeint das me nit eifacht vomene *ding* oder wie du *Alpha* redet :] . sondern das me cha sage was mr mache, zum *wärbig* mache und die lütlis hole* (MC`s etc.) natürlich mues me zerscht wüsse wie gross das es wird das me für dr event wärbig macht! und wo etc. und apropo wärbig mache, wärs sicher nit schlächt wen mr öber hätet wo chönt e HP mache.

das mit de mc`s und so finde und sueche, hani dänkt das die wo wänd hälfe, wärbig mache in christliche forums, oder sitene oder so, oder wen si suscht lüt kenne im umfäld wo si wohne und die froge und aspurne anderi witer z froge. was aber nit guet isch, isch wens den vo 8 e *jo dönt no cool, wär glaub scho debi* antwort git und vo 2-3 wo debi sind. wel mesden nit guet cha plane, also dänk ich ischs n wichtig das d lüt füür undflame sind.

vom material wos brucht, dänki isch sicher mol belüchtig und das zügs.. näbelmaschine mischtpult und so. und natürlich super boxxe! :] wo mr das könne griege und so, müesst me no bespräche und aluege. ich dänk das mr e platz usfindig mache wo möglichscht zentral vo dr schwitz isch, das nit es paar 3 stunde müestet reise. aber s *sous-sol* wär scho no guet :D

was ich no guet würd finde, isch wen me e graffity line würd mache us liendüecher, das fänd ich no edel. und do dezue müest me umeluege wäge alte lindtüecher.
das mit em beat findi natürlich au so! wäge däm wärs vilicht no cool wen e produzänd würd mitmache ;) das mit dene 3.- isch sicher guet, nur mien mr halt zerscht luege wie gross es wird mit de koschte.

das mit em zämme abmache isch sicher au e gueti ide. nur do ischs chli schwirig vo wäge wen und so, wen öber viel vor het. aber wär supper!

und das mit em input isch natürlich au mega wichtig! und ich find es schadet nit wen uns jetzt scho chli gedanke mache über das, das mr wirklich dr richtig *typ* näme :)

ich ha dänkt das dr event zerscht mol für uns christe söl si, das mr uns zerscht chli chöne *verankere* so wie *cassel* gseit het, es söl langsam wachse. den hanich dänkt luegt me mol wies uscho isch und den wens positiv isch hani dänkt chönt mes so mache: es git vilicht 1-2 mol (vilicht au meh) e grosse event, und de dezwüsche gits immer wider jams, und das me den die au chli cha mische mit evangelistisch und eifacht für uns, um uns z stärke.

Original von casseL

..... bis wir wissen, ob überhaupt ein DJ, B-Boyer etc. dabei ist?!

greetZ casseL
also du bisch jo mc und hesch gseit bisch debi ;) :]

@ms-ly öber wo flyers macht hani scho gäl casseL 8-) :D

@promesse pheete freestyle! :))

@Yehudit

das isch jo nur e freestyle gsi (vom kopf grad usdängt) und do cha me grad seh was er so cha ;) und köhrt jo zum thema. aber suscht dien mr scho uf schwizerdütsch schribe! messi für`s verständnis! :))
ps: was meinsch du den zu dere *ide* eigentlich? :)

l.g @all! and be blessed! cya!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon promesse » Mo 16. Jan 2006, 20:50

ohhhhh

sorry

Yehudit

Ich ha Gott welle mit dem ehre!!!
promesse
Newcomer

Beitragvon elaengelberg » Di 17. Jan 2006, 08:24

Original von wdani
vom material wos brucht, dänki isch sicher mol belüchtig und das zügs.. näbelmaschine mischtpult und so. und natürlich super boxxe! :] wo mr das könne griege und so, müesst me no bespräche und aluege.

Ich kei problem han i alles scho dihei!
besser gseit minere bessere Hälfti ghörts!
Aber es wär alles vorhande!
elaengelberg
Newcomer

Beitragvon elaengelberg » Di 17. Jan 2006, 08:30

Original von wdani
was ich no guet würd finde, isch wen me e graffity line würd mache us liendüecher, das fänd ich no edel. und do dezue müest me umeluege wäge alte lindtüecher.

Günschtig Lientuecher finsch am beschte ide Brockestubene.
Oder bi muettere wo ihren Chaschte wieder mol ufrumt, wennd wilsch chann i mi ummelose und es paar organiesier.

Grüssli usde verschneite zentralschwiiz!
elaengelberg
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 17. Jan 2006, 13:01

wüssed ihr wa i bi froh das i eu no ha, wenigstens ä forum wo´s ä paar checkt hend um wa dases im riech gottes goht.( Zeigt christlicher Fundamentalismus totalitäre Tendenzen? )

probs ä eu homies

peace und blibed starch
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Di 17. Jan 2006, 13:30

Elohim isch de einzig wohri Gott

promesse
Newcomer

Beitragvon casseL » Di 17. Jan 2006, 15:18

Hallo!

Gute Idee von dwani.
Eben, wir sollten erst die Leute haben, die sich bereit erklären würden, hier mit zu machen, sei es auf, neben oder hinter der Bühne!
1. MCs
2. Dj(s)
3. Bboyer
4. Writer (wobei, nicht soo nötig und mit gospelhiphop und einem kolleg von mir hätten wir bereits 2 Leute def., so wie ich das sehe?!)
5. Mischpult und ganze Technik (3-4 Leute!!)
6. Werbung (1-2 Leute)
7. Spender
8. Administratives (Kosten, Einnahmen, Kassen etc.) – (2-3 Leute?!)
9. Security (4-5 Leute)
10. Bar (Getränke, Snacks)

Dann eben noch Inputer, evtl. Seelsorger??!……… (Wem noch andere Personen einfallen, die man braucht, bitte Liste erweitern).

Dwanis Idee mit Werbungen auf Foren und in Gemeinden gefällt mir. Doch wie machen wir das?! Suchen wir einfach MCs und Spender undundund...?!

Um so Sachen zu organisieren, wer was sucht, anfrägt etc. braucht es wohl ein «Kernteam», dass diesen ganzen Ablauf koordiniert und organisiert!?

Wir müssen konkreter und ruhiger das ganze Angehen…

greetZ casseL
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 17. Jan 2006, 19:10

@cassel: stimmt

weg em kaderteam, döt wär ich debi... i wür au susch recht viel lüüt kenne.
i fänd eifach s best wenn me wür zämehocke und alles bespräche und chly ufteile wer macht da wer da usw...

weisch wa i mein
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon N-D » Do 26. Jan 2006, 19:05

hey wdani
finds e hammer idee!!
Sisch so dassi au han afange rappä sbitz chanis scho aber halt ebe bin no jung chan no vil lernä. ;) Dmittel und so fehled halt no..naja
Jedefalls die Idee muessme understützä!! Würd au sicher mithälfä wänns irgendöppis bruch, je nachdem chönnti au no en koleg afragä chunnt bi dene sache no recht drus...
Also denn Gby N-D
N-D
Newcomer

Beitragvon promesse » Fr 27. Jan 2006, 13:01

Hey sali N-D cool,dassde au mitmasch!!
Uff was füre sproch rapsch du denne?
wie alt bisch denn?

Also God Bless you

promesse
promesse
Newcomer

Beitragvon N-D » Sa 28. Jan 2006, 10:58

Hey
Also ich rappä uf züridütsch und bin 17ni. Ebe no chli am Afang, aber das chunnt guet.
bb
N-D
Newcomer

Beitragvon doro » Sa 28. Jan 2006, 11:11

Züridütsch isch immer guet. :D (Franz aber au... :D)

Nei, sorry...

Liebi Hip-Hop-Jammer-Homies*, :D

han eifach dänkt, da ich da ja immer no mitlise, mäld ich mich wider mal. :)

Ich bin zimli überrascht, wie vil Lüt sich da zämegfunde händ. So gäch! :jump:

Find das voll cool, was da lauft. Und möcht eu Gottes riiche Säge und Sini Füerig wünsche für eues Projekt und di ganz Organisation. :))

Liebs Grüessli vom Ober-Nöd-Hip-Hopper :D

*) Ich weiss, wänn ich das Wort bruche, chunt´s voll hohl übere... :D :D :D Nüt für unguet. ;)
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
verstorbene Admin

Beitragvon Liljena » So 5. Feb 2006, 12:10

Hey cool hier gehts ja wirklich voran! Genial =)
Ich glaube man braucht keine Angst zu haben dass das im Sand versicktert bei all dieser Motivation die hier herum geistert!!!
Gell wdani, ich helf gern mit, falls es was zu tun gibt und sei es nur Aufbau, hinter der Bar stehen, Snacks/Drinks organisieren etc... :)
Juhu find das supi ...da geht was *jubel*
Tschüssli
Liljena
Newcomer

Beitragvon wdani » Di 7. Feb 2006, 13:18

sali zämme ändlich wider e mol! :o)

@elaengelberg

messi! du hesch mr jo glaub au scho es mail gschribe! bini voll froh drum! :-) und jo das mit de mütere froge weiss ich und so! jop wär nät wen de chli chöntsch umefroge! alli chöne das mache! das mr au gnueg händ ;)

@ms-ly

hey jo bi au froh das es die lüt do git! suscht chönt das nit entstoh!

@casseL

hey junge ;)
zerscht e mol, sötsch schwizerdütsch rede do im forum :]

jä das mit de lüt isch wirklich no wichtig, das mr wüsse wo mir wie viel händ, ob öbis vilicht mues wäg glo wärde (wo ich voll nit hoff!!) und dodezue dängi söt me mol öbis chli bespräche(chum nacher nomol uf das zrug)

Inputer, findi au wichtig! das me au öbis cha mit näh! und seelsorger wär sicher au nit bad! so *hilfsarbeiter* wär natürlich au no guet, zum hälfe ufbaue. frisse lütlis weiss ich halt jetzt nit obs brucht :D , lütlis wo s foode bsorge oder mache bruchts au no. jo meh weiss ich grad nit.

das mit em wärbig mache, e "werbungs text" wär do vilicht guet. wo mr den benüze.. vilicht? und d`lüt wo inträsse händ, söte den es mail schribe.

jo mir miend das ruhig agoh! das sicher! suscht gits sone halb guet halb schlächt event oder eifacht e chaoss! und es söt jo *idruck* mache! und gott zur ehr!

@N-D

messi! :-)

jo du das macht nüt wen de no jung bisch! es söl e gmeinschaft au si vo guet und nonig so guet! so wie die starke de schwache söte hälfe, söle die guete de nit soguete hälfe! *aight* jo du frog dä koleg a! wär cool!! jedi hilf isch willkommen! gby too!!

@doro das mit *Züridütsch isch immer guet.* naja do cha me sich strite! :D ;)

jo isch cool wen du di ab und zue mäldisch! isch au e ermuetigung das lüt luege was lauft und so! isch cool! :) und wär cool wen du au defür chöntsch praye! mesis viel mol! be mega blessed!

@Liljena

hhee messi! :) jo ich weiss es! messi für di hilf wo de abietisch! gib dr den bscheid! ;) be blessed!

@ALL

so ;) also ich ha no uf www.gospelgraffiti.com 2 graffiti lütlis gseh vo thun! ich ha ihne es mail gschribe, hoff jetzt das si no zrug schribe! sind sehr guet nach dene bilder woni gseh ha! gönd au mol verbi go luege! seht hammer us! :) und suscht hani mr no überlegt wäg emene träff! lede söt mr doch mol peer P date gä wen er chönt und so! am beste möglichscht viel(au vo wo du chunsch) und den chani mol luege wen und wo das me sich mol chönt träfe und das chli diräkter berede! was meinet dir? so mues wider go! be blessed! @all! l.g Däni
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon casseL » Di 7. Feb 2006, 13:48

@dwani, ich bin deutscher, deshalb spreche ich schriftdeutsch, sorry… ;o)

Nein, du weisst ja, Berndeutsch versteht nicht jeder. Vorallem wenn es noch geschrieben wird nach "guetdünke".

Aber zum wichtigen:

Eigentlich warte ich nur darauf, dass ein «Big-Head» die Sache in die Hand nimmt und konkret wird. Das heisst, wer ist BigHead?! Ich sehe dich darin dwani ;) was meinst du?!
Soll heissen, "gring abä u secklä" ;o) Treffen organisieren, datum in die Runde schmeissen, 4-5 einladen, die dazu gehören (wollen) und ab gehts??!
Also, sag uns das Datum!! ;o))

Denke, an diesem Treffen wird dann alles organisiert und so. Jemand der dann kommt, soll die Ideen aus dem Forum schreiben, mitnehmen. Hier im Forum weiter zu organisieren ist schwierig, finde ich. Oder nicht?!

Also dwani, zeig uns deinen Body!!!!! Wann? Wo?? *lach*

Jetzt haben wir genug geiert und geleiert, machen wir Nägel mit Knöpfen =)
Adios…
casseL
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 7. Feb 2006, 18:19

ich wär däbi
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon deiGi » Di 7. Feb 2006, 20:53

hey...

finds ächt e mega geili idee mit dere jam! fändi zuu geil wenns z´stand würd cho!
würd mi au freue wenni sälber dörft/chönnt uffträtte!
mi crew kolleg wer au derbi...
schöne obe no
greetz deiif
deiGi
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 7. Feb 2006, 21:07

den schicksch am beste am wdani d natel nr.

Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

VorherigeNächste

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum