Swiss Christian Hip-Hop Jam

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Swiss Christian Hip-Hop Jam

Beitragvon wdani » Mo 26. Sep 2005, 19:45

Sali zämme!

also dä S.C.H.H.J. (isch mol e *afangsname* :] ) isch e ide vo mir. das heist es söt sone event wärde wos christliche schwizer hip-hop git (break-dance, dj`ing, rap(ali sproche vo dr schwiz!), and graffity) und ha dänkt do hets sicher es paar wo rape etc. wo au dra interesiert wäre! oder? hey wär doch cool wens sone jam gä würd! *think about it!* oder lütlis wo gärn diend organisiere und so? wens das würd gä (gits eh! :] ) chöne dr jo do dri schribe oder au es mail schribe uf wdani@gmx.ch wär cool!

also no chli schnäl zu dere ide!:

also e sehr guete Koleg vo mir woni scho sehr lang kenn duet rape, vilicht kenne in es paar *Promesse* isch si künschtler namme. und jo spöter sind den no es paar anderi dezue cho, und ich ha dänkt "hey mann mit däm chöne mr anderi lütlis uf dere wält vo gott verzele!*aight*" und jo so hani an so öbis dängt und das no sehr lang..jetzt hani mol dängt ich due das do mol dri krizle.

also bi froh über eueri meinig! GBY ALL!
wdani
Lebt sich ein

Re: Swiss Christian Hip-Hop Jam

Beitragvon wdani » Di 25. Okt 2005, 22:11

hmm....es paar händ das agluegt aber nüt gschribe...schad...währ no froh um eueri meinig do drin..oder fals dr öbis organisatorischs hätet, e tip oder e so...ermuetigung :roll: :) also jo würd mi um e komentar freue! glg! and be blessed! wdani
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Di 25. Okt 2005, 22:45

Hey wdani

Ja, bin eini vo dene xi, wo das gläse, aber nüt gschribe händ... Sorry, han mit Hip-Hop wenig am Huet. ;)

Aber ich finds e kuhli Idee. :) Fänds super wänn´s würd klappe. Aber ebe; isch halt eifach "nöd so miis".

Halt eus doch sicher ufem Laufende, wie´s so wiitergaht.
Han en Brüeder, wo au chli tuet rappe und texte. Aber er isch leider nöd gläubig.

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
doro
Verstorben

Beitragvon wdani » Fr 28. Okt 2005, 18:47

hey sali doro! jo aber wenigschtens hesch jetzt dri gschribe :)) ;) hehe das isch schad, .. vilicht chunts jo no?? wer weis :] hey jo d ide findi au cool...wen ichs nit würd cool finde wärs chli komisch he ? :? 8-) :D jop wird euch sicher uf em laufende halte!! bis jetzt hani jetzt no 2 interesanti e mails bekho und gang e mol bi dr streetchurch go ineluege. und bi immerno froh über witeri biträg oder so! be blessed and go for jesus!! :)) wdani
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Sa 29. Okt 2005, 14:37

Original von wdani
hehe das isch schad, .. vilicht chunts jo no??

Hm... Naja... "Sag niemals nie." Aber sägemers so: Mich würdis doch zimli seeehr überrasche, wänn ich irgendwänn mal uf Hip-Hop würd stah. Isch würklich nöd so min Stil. Isch mer mängisch sogar unverständlich. Aber tja... ;)

wer weis :] hey jo d ide findi au cool...wen ichs nit würd cool finde wärs chli komisch he ? :? 8-) :D

Ja, moll, lüchtet mir ii. :P

jop wird euch sicher uf em laufende halte!! bis jetzt hani jetzt no 2 interesanti e mails bekho

Jeee, kuhl! :jump:

und gang e mol bi dr streetchurch go ineluege.

Käni nöd. Was isch das für e Chile?

Ich wünsch der Gottes riiche Säge mit dem Projekt und natürlich au sus! :praise:

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

doro
Verstorben

Beitragvon evi » So 30. Okt 2005, 15:26

:clap: he wdani!

ich finds e voll gueti idee. ich finds immer e gueti idee, wämä irgedwiä de mänschä vo gott cha verzelä. ich räppä zwar nöd, känn au niämert wos duet, aber sicher es paar wo würdet cho lose oder so...
ich würd dich sicher understütze irgedwiä... wänni irgedwiä chan helfä... vo wo chunsch dänn du?
evi
Lebt sich ein

Beitragvon Lyra » Mo 31. Okt 2005, 13:52

hey doch... :jump: das isch ä ganz ä bündigi idee!
jenachdäm wär i sogar ou drby, aber nid ala houptleitig oder so... :)
Der Herr bereitet seine Flügel über dich, ganz nahe bei ihm bist du geborgen.
Psalm 91,4
Lyra
Newcomer

Beitragvon wdani » Mo 31. Okt 2005, 20:04

@doro

wurum würdisch di wundere? ;) scho mol christliche khört? :]

cool freut mi das es dr ilüchtet :)) hehe nei seich.

streetchurch isch in züri do dr Link bini au no nie gsi gang mol go gügle :D

jo hey messi!! chani guet bruche :) ich däng ohni ihn würd das au nit z stand cho also mol luege.

@evi

hey messi! isch schad das de nit duesch rape oder niemert kennsch! ächt! verpasisch öbis! :] jo easy nimm die lütlis mit! ..also wens öbis wird ;) cool unterstüzig chönti sicher bruche! bi was chöntsch den? :)) ich chum vo Basel City, dr ursprung vom dialäkt rap :D

@Lyra

messi au viel mol! hehe als was wärsch den debi? was würd di gluschte? würd mi natürlich freue!! :)

@all! messi für euri biträg bis jetzt! be blessed! und vilicht seht me sich jo den e mol ;) glg
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon evi » Mo 31. Okt 2005, 22:52

he wdani

schribsch mer eifach mal bi was dasde hilf bruchsch und ich lueg obi das chan mache! :))

gottes sägä!
evi
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Mo 31. Okt 2005, 23:49

Hey wdani!

Original von wdani
wurum würdisch di wundere? ;)

Ja, ebe... Wils nöd min Stil isch. Aber ich glaub, ich widerhol mich da. :D

scho mol christliche khört? :]

Ja, es bizli glaubs scho... Min Brüeder (de, wo au so mega uf Hip-Hop staht) hät mal e CD vo mim Vatter übercho. Mag mi aber nüm so gnau erinnere... Ich chönnt en ja mal fröge, öbi mal dörf inelose. De wird us allne Wulche gheie. :D
Aber er häts glaubs nöd soo de Hammer gfunde. Schad!

streetchurch isch in züri do dr Link bini au no nie gsi gang mol go gügle :D

Merci für de Link, hani nämli voll nonig kännt. :)

lg, doro

doro
Verstorben

Beitragvon Lyra » Di 1. Nov 2005, 12:04

hey dwani
ja weisch, i due gärn e chli organisiererle... :]
aber es bruucht ja immer irgendöper oder mehreri wo d fäde ir hang hei (auso houptleitig) oder nid?! u da gsehnimi für sone alass ehner nid, kennemi nämlich zwenig us im hiphop.
aber süsch wes mi bruucht, gärn. sig das bim dramaturgisch dr abe zämebaschtle, hinger dr bar oder wo ou immer...
Der Herr bereitet seine Flügel über dich, ganz nahe bei ihm bist du geborgen.
Psalm 91,4
Lyra
Newcomer

Beitragvon wdani » Mi 2. Nov 2005, 13:28

sali zämme!

schad sind immer chli die gliche (nüt gege euch! (die wo schribe) )

@evi oki wird gmacht...so bald öbis z stand chunt!

@doro

hehe jo, das cha sich no ändere, spötestens am SCHHJ :] ;) seich :D

hehe was ischs den für e cd gsi? also vo wäm? und album?

bitte gärn gscheh ;)

@Lyra cool öber wo duet organisiere! *sichmerk* doch het praktisch immer e hauptleitig! bruchts au findi. aber s git au hauptleitig bi organisation :)) das mit em hip hop wird scho no khei angscht! :D jop bruche cha me jede/jedi also wirdi mi den wider an di wände!

glg! be blessed @all!
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon wdani » Di 8. Nov 2005, 22:26

so do bini wider mol.

also bi jetzt bi dere streetchurch gsi, isch no interesant gsi öbis neus. aber weni erlich bi hets mi nit so agsproche, ha au gfunde d *predigt* isch eifacht e gschicht gsi vo dr bible wo me verzelt het, und jo worship hetas au nit richtig kha. also me hät jo no näbem R&B, Rap, Soul, Gospel. no worship chönte dri due. mit lieder wo me kennt. und ich weis, jede mensch macht fähler, aber ich find -sogar als hip hop freack! :D - die ussag *in extreme fähl wen me am bode isch den cha me scho flueche wels jo nit anderscht got* (oder so änslich isch gseit worde) und jo do chani voll nit dehinter stoh den s heist in dr bible me söl nit flueche, und gott macht khei lauwarm find ich! und jo zimlig unruhig ischs au gsi. jo.. isch schad gsi. aber so openmic hani no cool gfunde, und das r&b zügs das me sälber chli cha mache. also jo das isch eifacht mini meinig, natürlich gits sicher aneri meinige. aber jo ha das eifacht au wele schribe.

und wies suscht lauft... ich bi immerno am lüt sueche ;) l.g Däni
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon indodinah » Mi 9. Nov 2005, 02:31

Hallo wdani!!!

Schad hani de minithread ersch jetzt gseh!!! Mir hend jo scho mol churz im Chat ueber Hip-Hop diskutiert, aso diskutiert isch chli vil gseit... :D chasch di no erinnere? Jo, isch scho es paar wuche her...

Dini Idee toent wuerkli guet. I find Hip-Hop eigentli sehr 8-) , aber ebae bini nur Hoerer...vilicht choenntisch dini Idee chli gnauer usfuehre?

Merci fuer de kommentar zur streetchurch. En kolleg vo mir goht det immer, selber bini no nie gsi, het mi aber immer wunder gno. Schad, dass es schiinbar eher enttaeuschend gsi isch. Mues uf jedae fall selber au no go ineluege...wenn i denn wieder i de schwiiz bi... :D

God bless, mate, indodinah
indodinah
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Mi 9. Nov 2005, 09:58

Hallo wdani

Original von wdani
hehe was ischs den für e cd gsi? also vo wäm? und album?

Ha mal nagfröged. Er hät mal en Warriors 4 Christ CD (oder so... Cha das sii? :D) übercho. Und e Hm Clan (kei Ahnig, wie mer die schriibt) hätter au.
Weli Albe vo dene das aber xi sind, weissi nöd. ;)

Hm... I die Streetchurch chönnti vilich au mal ineluege... Obwohls wahrschinlich nüt für mich isch. :D
Aber ich han eh no anderi Chilene und so, woni scho laaaang mal han wele ga. :D Tüüüpisch.

@indodinah: Aha, wo bisch dänn du im Momänt? :))

lg, doro

doro
Verstorben

Beitragvon indodinah » Do 10. Nov 2005, 03:14

Original von doro

@indodinah: Aha, wo bisch dänn du im Momänt? :))

lg, doro

Grad no z´auschtralie, i 9 taeg bini wieder dehei!!! Yayyy! Bi jetzt fasch es johr do gsi und vermisse d´schwiiz scho chli, vor allem aschtaendigi schoggi :D
Hey doro, du bisch schiins vo zueri? Doet zugli denn im april au wieder ane, isch naemli chaibae schoen doet, gaell? :)

blessings, mate, indodinah
indodinah
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Do 10. Nov 2005, 08:51

Jeee, Australie... Han en Cousin vo det. :)) Känen aber nöd würklich guet. :(
Was häsch dänn so gmacht? Schuel? Reise? Au-pair? ...

Ja, bin usem Kanton Züri... Aber nöd vo de Stadt sälber. Dere statt ich amel nume Bsüechli ab, wil mer ja öpis lerne muess im Läbe. :D

lg, doro

doro
Verstorben

Beitragvon däne » Di 29. Nov 2005, 13:24

homies 4 jesus

kennend vielicht 1-2 von eu. sie hend am letschte crea als vorband gspielt.

schwizer hip hop (christlich). sie echt guet.

homies4jesus

min brüder het jedoch gmeind gha, dass d lieder uf de homepage nöd so guet töned. live sinds jedoch voll stark gsi.
18. dez. BASEL-zirü
däne
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Mi 30. Nov 2005, 15:37

geil geil geil wenn und wo??? i will au!!!!!

hesch du material und so (turn,Mic´s,Beats nimmt eh jede selber mit)hesch en ruum? e gmeind oder so wo diä idee understütz?

wür scho mithelfe organisiere aber s problem isch das i in romanshorn (tg) überhaupt nöd zentral wohn und e kei auto han.
i mach chly rap und produzier (right now am bass spilä lerne:D)

ey hammer d idee i freu mi zu eu zgsee. cool!!! de christlich hiphop idä schwiez muä sich eifach zämme tuä. mer müänd meh tuä für sRiech Gottes.

Der Herr antwortete: «Der Stamm Juda soll beginnen! Ich gebe das Land in seine Gewalt.» 3Da forderten die Männer von Juda den Stamm Simeon auf: «Kommt mit! Helft uns, die Kanaaniter aus dem Gebiet zu vertreiben, das uns zugeteilt wurde! Dann werden auch wir euch helfen, euer Gebiet einzunehmen.» Die Männer von Simeon schlossen sich denen von Juda an.
Richter 1, 2+3

Chämed und helfed em christlichä Hiphop und helfed üs zum üs id dere szene breit mache und vo de liäbi gottes z verzelle.

Gottes sege
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Mo 5. Dez 2005, 20:27

so do bini wider mol! 8-)

sali indodinah

hmm...weis nüm genau nei sorry :( :? :roll: :]
das isch doch nit schlimm das du nur hörer bisch! :-) hämmer vilicht den e zuehörer meh!! :]

also ich chas nonig so mega usführlich beschribe mini ide, den ich weis nit wie gross das mes cha mache (gäld, material, lütlis, platz) aber ich ha mr dängt das me z.b. cha alti lindtüecher oder suscht tüecher cha samle für d grafiti und fürd braker natürlich e geignete und gnueg grosse bode! und für d MC`s & DJ`s e gueti büni! ;) nur wie dr ablauf den so söt si wüsst ich jetzt nonig...vilicht diend d braker den wärend däm d mc`s rappe brake..weisi nit..und vo wäge spezieli gäscht...chönt me do vilicht au öbis dribringe das wär natürlich super!! natürlich dörf verpflägig nit fähle. vilicht chönt me au no zerscht so workshops mache wo me cha übe reime oder so, oder no open mic. jo....ha dr chli chöne hälfe? :)) hehe jo mach das! jede söl sini eigeni meinig drüber ha! und chasch mr jo den schribe wies de gfunde hesch.
god bless you too!!! cya! and peac u blüemli :]

sali doro!

jop das cha si (W4C) isch e dütschi gruppe mit em danny fresh etc. die findi nit mol so schlächt! vilicht muesch em d cd vom Prinz Low mol zeige oder so. jop Hm-Clan Das isch e Bärner gruppe! und mache mundart for jesus! :applause: chasch en jo mol froge weli das es sch* gfunde het..vilicht chani jo chli nochehälfe :] hehe jo ich due di nit ufhalte chasch locker go!!

sali Däne

also ich kenn si !!leider!! nonig so! also ha chli ind lieder glosst(voralem cd vorschau dönt super!) und so aber suscht kenn ich si leider nit! aber : ~~!RESPECT!~~ :applause: :jump: dönt ächt guet! und würd mi freue wen die au den bim jam würde ufträte! :)

sali ms-ly

also wenn und wo weis ich nonig!! aber natürlich hoffi das z stand chund! und wen do es paar hälfe chas sicher au zstand cho und den chöne mr das land ufschütle mit positivem rapp! wo bounct! okkeeyy? ;) also wie gseit es isch e ide vo mir und es paar kolege, also s material mues me sich den no bsorge aber das wird khei problem si dänk ich! e ruum hani au nonig, mues zerscht e chli e ahnig ha wie gross das es chönt wärde! (hoff sehr!) und unterstüze diend mi chli kolege. hehe also übernachte cha me bi uns :] (natürlich nit 100) cool! mach witer so! mit gott chunts guet! aight? messi für dini ufmunterig! :) jop find au das es e zämmemache sött si, zämme simmer stark! und den chönne mr au öbis bewirke! Messi no für dä bibelfärs!! be blessed!! and thx für dini iträg :)

Hey leuts! dänget nit "jo so öbis isch doch z riskant" oder so! mit gott isch alles möglich! und dänget au nit "ich cha ehh nüt" das isch sehr falsch! ;) den jede mensch cha öbis! also ich dänk z.b. cha jede stüel oder so ufstellle :))

also freu mi no über meh biträg! God`s Blessings! und gönd vorwärts! wDani
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon wdani » Mo 5. Dez 2005, 20:28

hehe opps chli viel gschribe ;o) aber läsets doch! :)
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon doro » Mo 5. Dez 2005, 22:15

Hallo wdani

Also, ich han alles gläse. Jedes Wort. :D

Danke für de Tipp mit em Prinze Low. Tuen mer das mal aluege. :)

Wägem Hm-Clan frögi mis Brüederherzli vilich mal. ;)

Gottes Säge! :praise:

lg, doro

doro
Verstorben

Beitragvon ms-ly » Di 6. Dez 2005, 13:04

I glaub dra dass sich öpis wird bewege i däre szene i glaub ane reformation. Back to the roods. wider zrug id befreihig vo de sklave aight!!!

susch chönt me z romanshorn da mache mer hend en ruum mit plaz für 50 lüüt und eine mit platz für 600. Beidi sehr guät igrichtät eifach nöd uf hiphop sondern uf lobpries. Aber me brucht susch numä no Turns. den wärs ok.

Eifach rauche dör me im ruum nöd :D (au nöd kiffä, mini liäbe hopper ;) )

god bless eu :D
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Mo 12. Dez 2005, 19:37

hey doro! cool! :respekt: ;)

und hesch scho dri glosst in prinze low? isch no guet gäl :-)

und di brueder no gfrogt kha?

jo messi dir au gottes säge!! :praisegod:
and cya vilicht ;o)

sali ms-ly

sag nur eins *aight*!! 8-) :applause:

also jo mues no luege wo mes chönt mache aber messi! hämmer scho mol e rum zur uswahl! :) das isch guet!

jo du, du glaubschs vilicht nit aber bi voll clean! ;) :) also für mi gits au khei rauche kiffe und alc! s got au nonig! und do jetzt e pheets *aight!* *peace*

gby too and all! cya!

wdani as White Eagle
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon elaengelberg » Di 13. Dez 2005, 08:49

Hallo wo und wenn sot das statt finde?
Wennd no conecschen bruchsch oder technik oder suschtigi beziehig ider ostschwiiz den frög bom Godi noch (godi-frauenfeld.ch) rög nach em Peti Bruderer nd seisch en gruess vo de Manuela + Roger.
elaengelberg
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 13. Dez 2005, 13:06

i gang den gad as telefon und organisier... wdani wenn gohts dir und wenn hesch denkt???

merci @Goditeam isch gedigä das ihr üs understüzed... i schrib eu PM wenn s datum bekannt isch ihr sind sicher ä extrem grossi understüzig vorallem wens um d werbig und d bekantheit goht. i denk das de chliner (üsen JG-ruum) langt. es isch jo nu es jam.
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon elaengelberg » Di 13. Dez 2005, 13:13

bin zwar nid vom godi team aber, min brueder isch de bi. kenn aber die meischte vo det sehr guet bin mol debi gsi vo afang a!
elaengelberg
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 13. Dez 2005, 13:16

cool. WDani hesch du mir dini natelnr.?
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon elaengelberg » Di 13. Dez 2005, 13:23

@ms-ly isch möglich das i dich kenne?
elaengelberg
Newcomer

Beitragvon ms-ly » Di 13. Dez 2005, 20:51

cha sie... wie heissisch du den mit vollem name?
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon bigbird » Di 13. Dez 2005, 23:05

Original von ms-ly
cha sie... wie heissisch du den mit vollem name?
Ui Leute! Das ist dann nicht erlaubt, im Forum öffentlich den vollen Namen zu nennen, gäll!

Bitte macht doch per PN weiter oder tauscht per PN die Mail-Addi aus!

danke!
Menschliche Weisheit führt in eine Spaltung -
göttliche Weisheit führt ans Kreuz.

J.S.
bigbird
Administrator

Beitragvon ms-ly » Mi 14. Dez 2005, 12:33

ok isch eh offtopic gsi

Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Mi 14. Dez 2005, 13:07

@elaengelberg also dini froge hani jo scho beantwortet :o) und jop für wärbig wär ich/mir sehr froh!! *take it to the street* oder so *g* :D

@ms-ly für was zit?
also jo das es nur e jam isch isch nur e ide wie gseit, natürlich würds mi freue wens öbis grössers isch e big jam oder so, oder party oder irgent öbis, also mol luege :o) was wichtig isch, ischs d lüt z ha für dä jam oder so.
und schrib dr no e pn.

und jop wie gseit kheini pers. sache do ine schribe :)

be blessed @all und machet wärbig!! :] cya! and thx to G.O.D! :) bye
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Mi 14. Dez 2005, 13:16

jep PM isch guät... da hani au denkt weg de nr. bim name hani nöd so wiet denkt sorry $(

@wdani also wenn das ziet hesch zum s jam z mache wa hesch denkt im im dez oder im januar februar... datum??? i wür gern kronkret werde, es söt schliässli nöd nu en vision blibä sondern au würkli lebe... hesch du eigentli mini emailaddresse?i ha dir jo mol gschribä

mfg + be blessed
ms-ly feat. Heiligergeist
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon wdani » Sa 31. Dez 2005, 19:20

sali zämme!

also leuts! ich, mir händ mol überlegt das mr e name finde für dä event! also schribet eueri ide do ine!! und mol luege, vilicht wird den gli e mol bi euch in dr gmeind e flyer si mit däm name druf! also ich sporn euch a do mitzmache! :)) nach miner überlegig würds den sone *leute gesucht* flyer gä, das es den au es paar mitwirkendi git! und das me e klare name het und dr event cha bennene! was meine dr? also machet mit! bis den! cya! be blessed @all und e mega gsägnete neujohreafang!!! gsägnets 2006!!
Däni aka White Eagle
wdani
Lebt sich ein

Beitragvon ms-ly » Sa 7. Jan 2006, 19:26

heavenly-blades

word isn´t worse oder W.I.W

schribäd mol chly vorschläg
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Beitragvon promesse » Sa 7. Jan 2006, 22:17

hey
promesse
Newcomer

Beitragvon promesse » Sa 7. Jan 2006, 22:22

Christian Hip-Hop Jam nur so e frog tüend ihr au rappe??
promesse
Newcomer

Beitragvon Debsilein » Sa 7. Jan 2006, 23:39

Hi wdani!
Ich söll dir do öbis inne schriibe! ;) derbi weiss ich nöd emol was! Ich mein, natürlich findi diä Idee mega guet! Ich wünschti so öbis gäbtis bi eus au! Aber wenni de i anderhalb johr id Schwiiz chumme und de döt wohne, de chumi scho mol go luege und wennd denn no hilf bruchsch und ich mich nützlich mache chönt, würdi dir sicher hälfe! Aber ebe wiä gseid, im Moment isch das alles sehr wiit wägä! Gottes Sege dir bi euem unterfange! Ich werd uf jede fall bäte dass es klappt, und freu mi wenn du mi neuigkeite wüsse lohsch *hehe*
Deborah
Debsilein
Newcomer

Beitragvon ms-ly » So 8. Jan 2006, 10:01

jo i tuä au rappe

vom rest weiss ichs nöd

aber da wird schwiezwiet aso wend id schwiz chunsch isches au bi dir:D
Signatur!?! Bruch i da?

ms-ly
Hat sich eingelebt

Nächste