icf

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

Re: icf

Beitragvon rebi » Mi 1. Feb 2006, 21:12

Hey

I gang jede Fridig is icf Zofige (Aargau) ond fends Mega! :)) Es werd ke Alkohol verchauft ond ide Perdigte werd sehr vell öber Gott gredt! Es send emmer alli so mega Lieb zue der ond meh fühlt sech eifach so rechtig puddel wohl!

Piiss zäme Rebe
rebi
Newcomer

Beitragvon Yehudit » Mi 1. Feb 2006, 23:19

Dört bini au scho gsi, aber ich finde d^Musig z´lut und z´rockig. Hed noch minere Meinig nüd meh mit Lobpries z´tue. Aber susch hanis no guet gfunde. Aber wenn ich mir mues Nastüecher i´d Ohre stopfe ond fascht nume no Bassgitarre ond Schlagzüg ghöre, bechumi scho chli Müeh. Demit Lüt abhole, naja, i weiss jo nöd: Chann mer so i´d Abättig inecho?

Grüessli Yehudit
Kadosh, kadosh, kadosh! Adonai Elohim tz va ot.
Asher hayah v hoveh v yavo!
Off.4.8
Yehudit
Senior-Moderator im Ruhestand

Beitragvon Nadja » Do 2. Feb 2006, 09:59

Für mi isch Lobpris nid nume singe...sondern ou es Inschtrumänt schpile. Es chunnt miner Meinig immer druf a, öb das wo me macht ou läbt... Sech higit und nid eifach Note abeschpüut oder singt. Ig finge Gott cha me i Auem wo me macht Lob priise.
Lass dich nicht vom Bösen überwinden, sondern überwinde das Böse mit Gutem (Römer 12, 21)
Nadja
Hat sich eingelebt

Beitragvon Prinzessin » Mo 12. Mai 2008, 17:23

Hallo mitenand

E be vor ca. 4 Jahr regelmässig es icf und ben leider enttüscht worde vo de Mensche dört, han i dere Zyt e fründ gha und öper het mech mau met ehm am bhf gseh womer öis küsst hend zur verabschiedig und hets den nach belibe usbaut und shet den tönt wemer e orgie gfiiret hätte det.
Das het mich sehr verletzt und e be de nöme gange...

I de letschte Zyt gangi unregelmässig he, und e füehle mi Gott döt eifach nöch, und cha chraft tanke...

I weiss dases umstritte esch, das es heisst es sig e sekte, doch e gloube weme das ganze meteme gsunde herz abwäägt merkt mr wenns sie eim wend inezieh und manipuliere...

und alkohol gets im aargau em icf ned!

Liebe gruess Prinzessin
Jesus is mighty to save!
Prinzessin
Lebt sich ein

Beitragvon cäru90 » Mi 21. Mai 2008, 10:22

Hallo Zämä!

I möcht mi ono churz zum ICF üssere. Auerdings cha i nur vom ICF Bärn redä, z ICF Emmitau möchti nächstens mau bsueche.

Auso, i finges super, dass dr GD so modern gstautet isch. Es spricht eim eifach persönlecher a. Mit Rouke u Aukohou isch z Bärn überhoupt nüt settigs! I bi ja säuber sehr jung (18-) u füele mi sehr wou dört. D GDs finge i sehr persönläch, und natürläch geits nur um Gott!!! Für mi isch ou dr Worship-Teil sehr wichitg, es isch moderni Musig mit sehr guete Texte. I muess säuber säge, dass i Gott säutä so guet cha gspüre wiä im ICF. Ausserdäm triffe i dert immer für jedes Problem und Aliege uf sehr viu verständnis! I bi 100% überzügt vom ICF Bern! Leider hani übers icf emmetau oscho schlächters ghört, drum wetti mir o säuber es biud go mache. Aber z ICF Bern isch super! :)
Jesus love you!
cäru90
Newcomer

Beitragvon saph » Sa 31. Mai 2008, 16:55

wünsche Dir aues guete !!!!!..... ehrlech, hoffe ds Bärn heig sech würklech öppis veränderet.

Für mi isch ds ICF Bärn dsletschte Schteinli gsii, um mit dr verlogne Freichiuche-Wäut Schluss z mache, ha äuä zviu hinger d´Culisse gseh.....aune z Bärn es Grüessli...., u Hopp YB
Zeit ist Leben, Zeit ist Geben.
Aber bedenke, dass die Ewigkeit die Zeit nicht kennt.
saph
Hat sich eingelebt

Beitragvon bigbird » Sa 31. Mai 2008, 17:58

Original von saph
wünsche Dir aues guete !!!!!..... ehrlech, hoffe ds Bärn heig sech würklech öppis veränderet.

Für mi isch ds ICF Bärn dsletschte Schteinli gsii, um mit dr verlogne Freichiuche-Wäut Schluss z mache, ha äuä zviu hinger d´Culisse gseh.....aune z Bärn es Grüessli...., u Hopp YB
E chly seeehr verallgemeindernd, gäll. Die meischte Freichile sy nämlech nid verloge :x (siehe Netikette)

bigbird
Zur Sklavenzeit in den USA hat eine schwarze Köchin in höherem Alter mit Eifer lesen gelernt, um die Bibel selber lesen zu können. Sie wurde gefragt, was sie mache, wenn sie etwas nicht verstehe.
Ihre Herzensantwort: „Dann sage ich Halleluja und lese weiter, bis was kommt, das ich verstehe!“
bigbird
Administrator

Beitragvon saph » So 1. Jun 2008, 23:51

sorry...........
genau wäge dere "Nettikette" cha me ja j däm Forum ja nid ehrlech sii, das wäge däm ver.....gne, :
so isch haut hüt mi Gfüeuswäut de Chile gegenüber, d Erfahrige ( über 50 Jahr) hei mi so glehrt !
aber jetz schwiigen ig besser, bi eigentlech ohnehin scho us däm Forum gheit worde.
Häbets guet , guet Nacht.
Zeit ist Leben, Zeit ist Geben.
Aber bedenke, dass die Ewigkeit die Zeit nicht kennt.
saph
Hat sich eingelebt

Beitragvon bigbird » Mo 2. Jun 2008, 09:56

Original von saph
aber jetz schwiigen ig besser, bi eigentlech ohnehin scho us däm Forum gheit worde.

Tja, de pass uf, gäll 8-) - und hebs au guet!

bigbird
Zur Sklavenzeit in den USA hat eine schwarze Köchin in höherem Alter mit Eifer lesen gelernt, um die Bibel selber lesen zu können. Sie wurde gefragt, was sie mache, wenn sie etwas nicht verstehe.
Ihre Herzensantwort: „Dann sage ich Halleluja und lese weiter, bis was kommt, das ich verstehe!“
bigbird
Administrator

Beitragvon Saphira » Mo 2. Jun 2008, 10:09

Original von bigbird
Original von saph

Tja, de pass uf, gäll 8-) - und hebs au guet!

bigbird

Jaja pass nume uf - s`bigbördli seiters denn scho, wo`s döre gaht!! :D :D

hesch gseh, s`bigbördli het en roote Helm ufem Chopf, dert steit: Sheriff druff :D :D

Wer en Helm ufem Chopf het, dä muess würklich binenang si :]

:pray: Herr, gib mir au en Helm, damit min Chopf nid so vil komisches Züg muess dänkä ;) (nach Epheser 6,17 )
Liebe sieht den anderen brutto. Sie nimmt ihn an, wie er ist, und nicht wie er sein sollte. Ruth Heil
Liebe Grüsse von Saphira Bild
Saphira
Wohnt hier

Vorherige

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum